دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

مراسم...

1393/10/28 8:51
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبید دوستای گلم؟نی نی های نانازیمحبت

من الان که دارم مینویسم کلی شارژم و سرحال از ساعت 7بیدارم 

همسری امروز ارومیه تشریف دارن

اخه امروز مراسم چهلم دایی جونمه ...خدارفتگان همه شمارو بیامرزه...

من شوشو رو بدرقه کردم رفتم نماز خوندم و کلی دعای توسل خوندم و جزاول قرانم رو تموم کردم و بعدش خونه رو  مرتب کردم رفتم دوش گرفتم و یه اب پرتقال زدم بر بدن و صبحونه ی مختصری خوردم و الانم که ....

من خیلی تنبلی کردم این چن روز رو باید میرفتم آزمایش چکاپ حاملگی ولی نشد دیروز باجدیت میخواستم برو که ساعت هشت بیدارشدم دیدم برف میاد منم گرفتم خوابیدم...

امروزم که مراسم داریم موند ایشالله فردا اگه قسمت باشه...

الحمدالله هیچ اذیتی ندارم جزیی هستش که تحملش خیلی راحته و میشه گفت فعلا حس خاصی ندارمسکوت

ساعت ده داداشم اینا میان دنبالم بریم سرخاک وبعدش رستوران و بعدشم مسجد....

دیروز رفتیم برای تولد داداشم که امروز باشه کادو گرفتیم یه بلیز خیلی خوشکل و شیک

برای امیر پسردایی که واقعا مث داداشمه هم چون این چهل روز مشکی پوشیده یه بافت خوشکل خریدم و انشالله که هیچکس پیرهن غم تنش نکنه و غصه دارنشه انشالله

شادباشید دوستای گلم

پسندها (3)

نظرات (2)

رومینا
28 دی 93 9:05
خدا دایی عزیزت رو بیامرزه و امیدوارم که دیگه رنگ غم تو خونه اتون نپیچه تنبلی رو بزار کنار زود برو چکاپ بده النازییییییییییییییییییی
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت برم رومیناجونم ایشالله خیرببینی دوست گلم.اره بخراخیلی تنبلی کردم ولی خب بالاخره رفتم دیگه...
مژگان
28 دی 93 11:04
ای جااااان. الناز جان خیلی خوشحالم از خوشحالیت. ان شاالله این 9 ماه رو به سلامتی پشت سر بذاری و یه روز بیاییم ببینیم عکس نی نی نازت رو گذاشتی اینجا و تیترش رو هم زدی: فرشته آسمونی من زمینی شد! ان شاالله مراقب خودت باش عزیزم. برات بهترین ها رو آرزو می کنم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مژگان جونم خانمی الهییییی که هرچی ازخدامیخوای بهت بده و یه دنیاخوشبختی نصیب دل مهربونت بشه