دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

منتظرم

1393/8/6 16:40
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز سوم محرم....ششم ابان ماه من هنوز بلاتکلیف و منتظرم 

اما نمیدونم منتظر نی نی یا منتظر ...

هرکی شرایط منو داره یا داشته قشنگ درکم میکنه

مامانم تامیبینتم میگه الناز چه خبر؟چی شد؟همش جواب منفی میدم و میگم مامان جان ول کن نپرس خبری نیس

چن روزه دیگه ختم 40 روز زیارت عاشوراهم تموم میشه خدایا خودت فرجی بکن

امروز وقت لیزر داشتم...ساعت 9:30 بامامانم که دیشب خونشون بودم راه افتادیم رفتیم مرکز لیزر و کمیم عطلی نوبتم شد و رفتم داخل برای لیزر ازهمونجا مستقیم اومدیم رسیدیم آرایشگاه رفتم اصلاح صورت و ابرو چن وقت بود اصلاح نکرده بودم....مبارکم باشهخندونک

بعد اومدیم خونه ی مامان جونم...الانم تایکم دیگه داداشم میاد برریم خونه ی مادرخانمش عیادتش که بیمارستان بوده و مرخص شده اومده خونش.شبم که همسری جونم میاد و چشممون به جمالش روشن میشه زبان

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا شـــــــــــــــــــــــــــکرت برا همه داده و نداده هات

 

پسندها (6)

نظرات (6)

نورا
7 آبان 93 11:27
النازی حالتو درک میکنم شدید.همین پرسیدن های اطرافیانه رو مخه.مامان منم دلواپسه .کلی نذر کرده واسم .ایشالله نیت کن سال دیگه بچه تو ببری عزاداری امام حسین و شیرخواران علی اصغر.ایشالله به حق دل شکسته رباب خدا بهمون نی نی بده که خادم امام حسین باشه.ایشالله عزیزم اگه باردار باشی لیزر واست بد نیس؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی از درکت عزیزدلم...بله متاسفانه...الهی نذرای مامان گلت قبول باشه و حاجت روا بشن و دلتون شاد باشه خواهر گلم...بله نذر میکنم چون امسال انگارنمیتونم برم ...چرا ضرر داره اما من میدونم حامله نیستم..
بابا و مامان
7 آبان 93 16:55
خدایا به امید تو
فریبا
7 آبان 93 17:18
سلام عشقم خوبی؟؟؟من کاملا میفهممت امید به خدا انشالاه خدا یکی از بهترین فرشته هاشو نصیبت میکنه مطمئن باشه مبارک صورتتون برو نشون جاریت بده ببین نمیخواد بره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دوست دارم خوشحالم که مینویسی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزززززززززززم مرسی فداتشم توخوبی؟الهی امین فریباجونم مث همیشه که دعام کردی بازم دعاکن خیلی احتیاج دارم...خخخخخخخ اره همین یه لیزر رو مخالفه فقطط فک کنم اما اونم اگه بخاطر لجبازی باشه باز میره خخخخخ...فداتشم من بیشتردوست دارم الهی دلت همیشه شاد باشه خواهری
زهرا
9 آبان 93 16:50
انشااا.. به زودی زود خبر مامان شدنت رو بشنویم.بخدا توکل کن
بهناز
10 آبان 93 13:34
سلام ..دوست من امیدوارم به حق همین ماه عزیز همه منتظرا زود زود دامنشون سبز بشه ..شمام همینطور
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی بهناز عزیزم انشالله حاجت روابشی خانمی
غزل , باباییش
17 آبان 93 8:46
سلام دوست جون قرتی خودم .... ایشالا که محرم سال دیگه سه نفرین ... ایشالا .... ایشالا که تو هم مامان شدی و این انتظار تموم میشه ... ایشششششالا امروز واسه شنیدن صدای قلب نینیم میرم بهت قول میدم تو اوج شادیم یه دعای بسسسسسسسسسسسسسسیار سفارشی برات میکنم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم...انشالله به سلامتی صدای قلب فرشته تو میشنوی و کلی ذوق میکنی و برای منم دعامیکنی عزیزم...خیلی خانمی شادباشی انشالله همیشه