دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نیل سو اومــــــــــــــــــــــــــــــد

1393/7/16 15:42
558 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلام

امروز 16 مهـــــــــــر1393 نیل سو خانم ما قدم به دنیای ما گذاشت

اومدنت ...قدمت مبارک دختره دخترخاله ی عزیزم

الهی همه ی دخترا..مادرای اینده....این حس قشنگ رو حس کنن

خـــــــــــــدا برای همه مون بزرگه دوستای منتظرم  من که خیلی امیدوارم میدونم که ارزو به دل نمیمونم...

_________________________________________________________________________

دیروز و پریروز صبح ت اشب خونه خالم بودیم و ترشی میگرفتیم وای که چقد خسته شدم....عوضش به خستگیش می ارزه...دیشب قرار بود همسری شب ماموریت باشه ولی عصری زنگ زد و گفت که شب نمیمونن و میان خونه و بعدش اماده میشه و میرن شام از طرف شرکت و فرداشم که امروز باشه جای دوری نمیرن و همین ارومیه خودمون هستن ...وشرکت جلسه دارن...

من و مامانم رفتیم خونه ی مامانم و شوشو شب ساعت 11:30 اومد دنبالم و اومدیم خونمون....

امروزم رفتم ارایشگاه یه صفایی به سروصورتم دادم و منتظرم شوشو بیاد نهاربخوره بریم بیمارستان دیدن سمیه و دختر ماهش نیل سو.....

دوستای خوبم روزای قشنگی براتون ارزو میکنم شادباشید

پسندها (3)

نظرات (7)

یه خواننده خاموش
16 مهر 93 16:13
قدمش پر برکت ایشالله به زودی دامن تو هم سبز میشه عزیزم ... من عاشق همسرم هستم ولی از اطرافیانم خیلی دلگیرم ... عزیزم من هم دوست دارم با شما بیشتر حرف بزنم من هم آی دی لاین دارم هم وایبر و واتس آپ خلاصه همه چی و هم فیس بوک دوست داشتی بگو شمارمو تو خصوصی میزارم منو ادد کن
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم خداروشکر مهم هخمسرادمه منم باهمسرم خوبم هرچند خانواده ی شوهرم همچین ......ولی خب بازم شکر....بله که میخوام حتما شمارتو برام خصوصی بذار خوشحال میشم خانمی....من بیشتروایبرو میپسندم همونجحا میچتیم.فیسم ادد میکنیم اگه خواستی خلاصه درخدمتم خوشحال میشم
مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:22
چشمتون روشن چه اسم قشنگی نیل سو ایشالا با همسری همیشه شاد باشید
مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:23
چشمتون روشن چه اسم نازی ... نیل سو خدا حفظش کنه ایشالا همیشه با همسرتون شاد باشید
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسییییییییییییییی دوست گلم....خدا بچه های شماروهم براتون ببخشه....
فریبا
19 مهر 93 10:39
عزیزممممممممممممممممممم مبارک باشه انشالاه با قدم نیلسو نی نی تو هم میاد توی دلت من منطمئنم به همین زودی ها پست مادر شدنتو میزارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الــنـــازجوون
پاسخ
فدای عشقم بشممممممممممممممممممم فریبا جونم درچه حالی ابجی جونم؟مشکل گوشیت حل نشد؟باز با وایبر باهم حرف میزدیم....میبوسمت مواظب خودت باش...منم مث تو مطمینم همین روزا خبر خوش میدم دوست دارم
یه مامان اهل منبر و دعا
19 مهر 93 19:52
سلام خوشحال میشم قدم رو چشم مابگذارید مامی عارفه جونم غریبه نیستمعزیزکم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانم خوبین؟باافتخار حتمااااااااااااااا میام دیدنتون....
زهراخ
20 مهر 93 13:17
عزیزززززززززززززززم سلام خوبی؟ مبارک باشه مواظب خودت باش دوست دارم به منم سربزن
الــنـــازجوون
پاسخ
آدرستو بده عزیزم
زهراخ
22 مهر 93 19:04
http://kolbehmohabbat.parsiblog.com/بیاعزیزم اینم ازادرس وبم سربزنی خوشحال میشم