دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تولد یه همسر آسمونی

1393/6/29 18:12
758 بازدید
اشتراک گذاری

فردا سی شهریور...تولد همسرم همه زندگیمه 

امروز پست مخصوص تولد رو گذاشتم چون فردا یکم درگیرم نمیرسم...

من کادومو خریدم...بادکنکام رو خریدم...الانم یکم دیگه ایشالامیریم براری سفارش کیک...

فردا هم از صبح مامانیم میادو بابام پیشم و شام هم داداش با خانمش وامیر میان شام از بیرون سفارش میدیم...

خدا سایه ی هیچ مردی رو از سر خانم بچه هاش کم نکنه....الهی آمین

دوستای گلم امیدوارم خوش باشین

دو روزه از کمر به بالام یه دردی دارم خیلی اذیت میشم نمیدونم چم شده...اما محبوری امروز خونه رو تر تمیز کردم...

این روزهاهم فقط متفورمین میخورم و فولیک اسید....به امید خدا خیلی زد مامان میشم و همسری مهربونم بابا میشه من میــــــــــــــــــــــدونم

دیشب رفتیم دنبال همکاری همسری و خانم و دخترش فاطمه  ورفتیم پارک جنگلی نمایشگاه...خوب بود خوش گذشت با همکارای همسری اشنا شدم وگشتیم و اومدیم خونه...

امیدوارم فردا خوب باشه و یه خاطره توذهن عمر من...خیلی خوبی باهام خیلی خوشبختم که دارمت دوست دارم و امیدوارم تااخر عمرم برام بمونی و برات بمونم

دوستون دارم

پسندها (2)

نظرات (6)

نورا
29 شهریور 93 19:21
تولدت همسرتون هم مبارک .ایشالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنین و خدا لطفش رو شامل حالتون کنه و ی نی نی خوشمل مامانی بهتون ببخشه.آمین
الــنـــازجوون
پاسخ
نورا جون دوست عزیزم مرسی لطف دارید خانمی شادباشید
زهراخ
29 شهریور 93 20:04
سلام گلم تولدهمسرت روتبریک میگم انشاا....ک سال های سال کنارهم زندگی خوبی روداشته باشین عزیزم وانشاا...ک ب زودی مامان میشی انشاا....ماااااااااااااااااااچ
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی زهرا عزیزم ...لطف داری شادباشی دوست گلم
بــــــــــــاران
30 شهریور 93 16:41
مبارکهههههههههههه الهی یه عمر همینطور عاشقانه و بامهر زندگی کنید الهی سال دیگه باباشده باشه و تو بهترین هدیه رو بهش داده باشی آره میشه خدا هیچی براش غیر ممکن نیست اینو از ته دل میگم /انشااله بهتون خوش بگذره وآخرین تولد دوتایی باشه و زودی بشید سه تا درکنار خانواده هاتون
الــنـــازجوون
پاسخ
مـــــــــــــــــــرسی باران جونمممممممم فدات بشم ابجی مهربونم بله خدا هیچ کار براش غیرممکن نیست و منم برای همین خیلی امیدوارم بهش...دوست دارم خواهر مهربونم...ایشالا خدا امیرعباست رو برات نگه داره وکلی کیفشو ببری میبوسمت
بــــــــــــاران
30 شهریور 93 16:43
مامان الناز
30 شهریور 93 20:04
عزیز دلم ان شالله همیشه با همسری شاد باشید عزیزم اگه خواستی آرایشگاه ما هم بیا هم بیشتر با هم آشنا بشیم همم دوستی مونو نزدیک تر کنیم البته یه پیشنهاد بودا نخواستی هم ناراحت نمیشم بوووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم...ممنونم همچنین..امیدوارم بتونم ادرس ارایشگاه رو بده ایشالا بتونم و بیام ببینمت عزیزم
فریبا
31 شهریور 93 17:39
عزیزم الناز جون مبارک باشه از طرف منو همسر هم به همسری تبریک بگو انشالاه سال دیگه نی نی هم کنارتونههههههههههههههههههههههههه مبارک باشه عشقم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسییییییییی فریبا جونم ممنونم خواهری چشم حتماااااایشالا ابجی جونم