دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

چندبار نشد این یه بارم روش

1393/6/25 16:04
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

امیدوارم از تک تک لحظه های زندگیتون نهایت استفاده رو ببرید و کنار خانواده ی سبزتون خوب و خوش و سرحال زندگی کنید

فرشته کوچولوی من انگار واقعا قصد اومدن نداره نمیدونم چرا؟

دیروز بعد هفت.هشت روز تاخیر بالاخره ....

دوسه روز بود خیلی درد داشتم بی سابقه بود... اما چون بی بی چکم منفی شده بود میدونستم خبری نیست...

دیروز پری اومد و من امروز قراره برم پیش خانم دکتر و خودمو دوباره بسپارم دست خدا و خانم دکتر...

اگه خود خانم دکتر پیشنهاد ای یو ای بدن که با کمال میل قبول میکنم نه که احتمالا خودم پیشنهاد بدم...

من که میدونم خیلی زود نتیجه میگیرم فقط گاهی اوقات صبرم کم میشه خدا خودش کمک همه و من کنه که بتونیم دووم بیاریم..

دوستای گلم میبوسمتون

 

پسندها (2)

نظرات (4)

بــــــــــــاران
25 شهریور 93 16:22
نی نی ها جدیدا" ناز دار شدن میاد انشااله بازهم امید به خدا/آفرین والحمداله به صبر هردوتون
الــنـــازجوون
پاسخ
چرا نازداراش افتادن به شانس ما خخخخخخ عاشقشم نیومده خریدار نازشم هستم....خدا نی نی نازتو برات نگه داره باران جان دوست دارم خدا همه بنده هاشو صبربده
غزل
25 شهریور 93 16:31
سلام عزیزم ... ایشششششششششالا میشه ... همین روزها ... خدا حواسش بهت هست ... حتما ... یه ذره صبر کن فقط یه ذره ..
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی خوبین؟ایشالا امید بخدا....صبرمیکنم و تولکم به خودشه مرسی دوستم میبوسمت
فریبا
25 شهریور 93 18:08
سلام گلم توکل به خدا انشالاه که این ماه نتیجه میگیری مطمونم فرشته ات نزدیکههههههههههههههههههههه دوستممممممممممممممممممممممممممم دوست دارم
الــنـــازجوون
پاسخ
فریبا جووووووووووونم عزیزم مرسی اره توکلم به خدسات مهربونم...منم عاشقتم عشقم
زهراخ
27 شهریور 93 2:31
سلام گلم انشاا..ک این ماه نتیحه میگیری گلم عاشقتم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟مرسی گلم