دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یعنی میشه؟

1393/6/20 16:14
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم

دوستای مجازی من که خیلی بیشتر از خیلیای دیگه پای حرفام نشستید...

درسته حوصله ی نوشتن ندارم ولی خب نمیشه که اصلا هم ننوشت..

من این ماه باز بعد دوماه تاخیر کردم....شانزدهم خبری از پ نشد و امروز که بیستمش هست فعلا خبری نیس

میگم خداجون منی که این ماه انقد صبور و آروم بودم چی میشه دلمون رو شادکنی ؟

هرچند نشه هم مشکلی نیست لابد صلاحمون نبوده اما خداجونم همه ی منتظرارو حاجت بده من میدونم چی میکشن و سختشونه ...

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا راضیم به رضات

 

پسندها (4)

نظرات (4)

فریبا
20 شهریور 93 17:54
سلام گلم انشالاههههههههههههههههههههههههههههههه من همیشه دعات میکنم من امتظار کشیدم و میدونم یعنی چییییییییییییییییییییی انشالاه که این ماه حاجت گرفتی عشقم
الــنـــازجوون
پاسخ
فدای ابجی مهربون خودم بشم شکرخدا که الان بعد اون انتظار داری شیرینی هاشو میبینی انشالله خدا برات نگه داره ابجی جووووووونم
زهراخ
21 شهریور 93 11:03
سلام عزیزم انشاا...من چ بگی چ نگی واست دعامیکنم اره واقعاخیلی سخته انتظار انشاا...ک خدادلتوشادکنه عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی فداتشم واقعا مرسیییییییییییییییی انشالله خدا دل همه مون رو شاد کنه میبوسمت
بــــــــــــاران
22 شهریور 93 9:46
توکل هممون به خداست وهمه برات دعا میکنیم الهی این ماه ماه شادی دل تو باشه و دل همه ی ما انشااله رضایت خدا به همین ماه باشه گلم
بابا و مامان
25 شهریور 93 10:01
عزیز دلم ایشالاه با خبرای خوش به زودی بیای پیشمون