دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

روز شنبه سالن مینیاتور

1393/6/10 18:53
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبید دوستان

من دارم بازم به موعد این ماهم نزدیک میشم نمیدونم شانزدهم این ماه ب موقع پ میاد یانه....من منتظرم

شنبه همسری رفت پلدشت و عصر ماکو و شب بایدمیموند و من و جاریم قرار داشتیم برای ساعت 4 که بریم سالن...جاریم زنگ زد گفت که خودمعصومه مارو برمیداره و باهم میریم سالن...ساعت دوازده و نیم رسیدم خونه ی مامانم و نشستیم و گپ زدیم و نهار خوردیم و ساعت سه و نیم حرکت کردم و منم برداشتن و رفتیم...

بعد احوالپرسی باکادر خالکوبی رو شروع کردن من تصمیم داشتم رو کتفم باشه اما اونجا یهو تصمیم  گرفتم رو بازوم بزنم اینم شد طرح من...

بعد خالکوبی من و جاری که چن وقت بود هوس کرده بودیم  رو دومین سوراخ گوشمون تمرکز کنیم یهو به سرمون زد که این کارو بکنیم واونجا شنیدیم که درد نداره  وفلان خانمی که کارش همین بود برامون این کارو کرد..اول جاریم و بعدش من....خلاصه کلی خوشکل کردیم اومدیم خونه...

شب هم داداشم و النازو امیر خونه بابام بودن...همونجا بعد شام داداشم سربه سر امیر گذاشت و گفت که امیرو میخوایم زنش بدیم  و قراره طرف دختر دایی باشه و این حرفا اما امیر انکار کردو همش زد زیر خنده...بعد که  رفتن اس داد گفت الناز من لیلارو میخوام....یعنی دختر عموی من خخخخخخخ

حالاببینیم قسمت چی باشه....فردای اون روز خالم و راضیه و الناز نهار البته قبل ظهر اومدن خونه ی مامانم چن وقت بود ندیده بودمشون...خلاصه کلی خوشبحالمون شد و تاشب کنارهم بودیم وروز خیلی خوبی بود...شب اومدیم خونه و من چون موقع سوراخ کردن گوشام باشوشو هماهنگ نشده بودم و بعدسوراخ کردن اومدم اس دادم یکم بی توجعهیمیکرد امام اومدیم خونه یکم صمیمی شدیم و کلی خوشش اومدو تبریک گفت...

فردا باژیلا وقت اپیلاسیون داریم....

خداجونم من حالم خوبه تومیتونی بهترش کنی مراقب بنده های مهربونت باش دوست دارم خداجونم

پسندها (3)

نظرات (7)

ツ دختربهاری
10 شهریور 93 19:47
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام من اپم حتما به من سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
مامان سویل و آراز
11 شهریور 93 10:43
سلام مبارکه الناز جون خیلی طرح خوشگلیه فقط درد نداشت؟ خوشحالم که حالت خوبه و اینقدر پرانرژی هستی افرین عزیزم خوشم اومد
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام شهره جووووووووونم خوبی عزیزم؟جدی؟مرسی فداتشم....چرا دردش خیلی ریز بود همون اولش امابعدش خیلی کم و قابل تحملمرسی اره سعی میکنم خوش باشیم میبوسمت عزیزدلم
بــــــــــــاران
11 شهریور 93 15:45
مبارکهههههههههه الی جون تو لینکات اسم منو هنو عوض نکردیااااااااا
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی باران جان خوبی؟والا باران حس نیس من که نمیام وبلاگ میامم که فقط....چشم عوض میکنم
زهراخ
11 شهریور 93 22:51
سلام النازجونم مبارکت باشه انشاا...ک همه چی ب خوبی پیش میره عاشقتم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی فدات عزیزدلم شکرخدا
غزل
12 شهریور 93 11:09
قرررررررررررررررررتی خاااااااانوم .... مبارکه ...ای ول .... عالیه ...چه طرح نازی درد داشت ؟؟؟؟؟؟؟ منم میخوااااااااام ... منم میخوووووواااااااااام خوووووووو .... ولی من رو ساق پام و خط کمرم دوس دارم ... مبارکه چند شد ؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
فدای شما خخخخخخخخخخخخخخاره خط کمر و منم دوس داشتم اما خب قسمت بازوم بود....اشنابود برای من ارزون دراومد
فریبا
12 شهریور 93 15:37
سلام الناز جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واییییییی میبینم که داری هی خشگل میکنییییییییی مبارکا باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خشگل شدیییییییییییییییییی ی عالمههههههههههههههههههههههه انشالاه این ماه ماه خوشیت باشه و 16 هم پ نیاد دوست دارم آبجی جونم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ابجی مهربونم خوبی عزیزم...نی نی تودلت چطوره همین الان خواستم تو وایبرپیام بدم دیدم اف شدی....چه خبرا خواهری جونم...اره چه کنیم دیگه دلخوشی نداریم جدیدا اینطوری خوش میگذرونیم....میبوسمت ابجی امیدمون بخداست
بابا و مامان
15 شهریور 93 12:15
همیشه خوش باشی عزیز دلم