دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تبریک..

1393/6/6 16:59
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

سه شنبه تولد رو به خوبی وخوشی گذروندیم 

مامان عزیزتر ازجونم بازم تولدت مبارک...الهی 120 سال بعد از این سایه ات بالاسرمن و بقیه خانوادمون باشه...آمین

همون روز عصر متوجه شدیم پدربزرگ دخترخالم فوت شده....خدابیامرزتش عمرشو کرده بود 92سالشون بود....ایشالا اینطور عمر طولانی قسمت همه مون...

داداشم تبریز بود تابیادبرسه ساعت 23:30 شد و شام خوردیم و نوبت رقص چاقو و کیک بردیدن شد خلاصه خیلی خوش گذشت...امیدوارم خونه هاتون گرم از محبت وشادی باشه 

دوستون دارم دوستای گلم....

اخر هفته ی قشنگی براتون ارزومندم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

زهرا
6 شهریور 93 19:53
الناز جونم تولد مامانی گلت مبارک باشه خیلی وقت بود نبودی خوشحالم که دوباره اومدی راستی چه خبر از دلخوشی های جدید؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی مچکر سایه مامان باباتون همیشه بالاسرتون....سلامتی خواهررررررررر...کدوم دلخوشی؟خالکوبی و اپیلاسیون منظورتونه؟عالیییییییییییییییییی
زهراخ
8 شهریور 93 10:31
سلام عزیزم روزای شادی روواست اروزمندم خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووس
غزل
8 شهریور 93 14:25
عجب بابا ....................... به سلامتی تشریف اوردین .... مبارکه ... ایشششششششالا که همیشه سایشون رو سرت باشه ....
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزم فداتشم سایه ی مامان بابای شماهم همیشه بالاسرتون
مامان هدیه
10 شهریور 93 17:46
سلام عزیزم تولدت مامانتون مبارک انشالله تنشون سالم و سایشون بالا ی سرتون باشه به امید خدا