دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تولد مامانم...همه دنیای من

1393/6/4 17:10
429 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــلام دوستای گلم

من خیلی وقته نمیام و شرمنده ی همتونم

حالم خداروشکر خوبه 

همه چی رو به راهه

اتفاقات کوچیک و ریز بوده تو این مدت چون هر روز زندگی ماها پره از اتفاقات کوچیک و بزرگ خوب وبد 

ولی من همون طور که تصمیم داشتم و گفتم خیلی کمتر میام تا کمتراذیت بشم بازم عذرمیخوام و روی ماه همتون رو میبوسم

امروز چهارم شهریور تولد مامان مهربونمه عاشقشم خاک پاشم ....

ایشالا مامانم 120 ساله بشی عزیزم...

دوست جونام منم این ماه منتظرم خدا اگه گوشه چشمی بهم نظرکنه این ماه مامان بشم خیالم راحته نه که احتمالابرم دکتر و ببینم چی میشه برام دعاکنید...دوستون دارم

پسندها (5)

نظرات (4)

نیلوفر
4 شهریور 93 17:39
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو http://honarhayeme.blogfa.com/
بابا و مامان
4 شهریور 93 18:19
تولدت مبارک مامانی همیشه زنده باشی و سلامت
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوست گلمممممممم
زهراخ
4 شهریور 93 20:01
سلام گلم حسابی دلم واست تنگ شده بود ازطرف من ب مامان گلت تبریک بگو انشاا...ک ب ارزوت میرسی دوست دارم عزیزم بووووووووووووووسمرسی دوست گلم ممنونم چشم حتما...خدادلتوشادکنه عزیزم
بــــــــــــاران
5 شهریور 93 10:03
عزیزم سایه مامانیت مستدام الهی لبش همیشه پره خنده باشه الهی که خودتم زودی مامان بشی.آفرین که دکترت رو میری نا امیدی مال شیطونه/دوستت دارم مواظب خودت و خوبیهات باش
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی باران مهربونم فداتشم....اره امید بخدا رو فراموش نمیکنم و خودمو سپردم بهش....دوستون دارم