دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یه دلخوشی جدید

1393/5/23 17:40
252 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــلام

امروز پنجشنبه 23 مرداد ماه....

شوشو سلماس بود و ساعت 3رسید خونه منم دیروز کل خونه رو تمیز و مرتب کرده بودم کاری نداشتم ورزش کردم دوش گرفتم و نهار پزوندم

شام خونه ی دایی جون دعوتیم...من و مامانم رو شوشومیبره و بقیه شام میان....

امابگم از دیروز....چن وقته تصمیمی گرفتم برم اپیلاسیون اما راستش میترسیدم....و این اواخر دوستم ژیلا هی امروز فردامیکرد.....دیروز که باشوشو خیلی صمیمی تر از همیشه بودیم پیشنهاد دادم که امروز یعنی دیروز برم گفت باشه هرجابخوای بری میرسونمت....به جاری زنگیدم و گفتم از ارایشگرش که اشناهم بود وقت بگیره بریم ارایشگاه...شوشو منو گذاشت و رفت استخر و منم به زور میتونستم اب دهنمو قورت بدم خیلی میترسیدم......

معصومه خانم وسایلشو اماده کرد رفتیم روتخت...یاعلی داشتم میلرزیدم خخخخخ

اما بالاخره شروع شد...دردم کم نبود ولی خب زیادم نبود کاملا قابل تحمل....اما هربار که میزد یه بسم الله میگفتم ....

بعدش جاری خودشو رسوند....بالاخره بعد از یک ساعت شایدم یک ساعت و نیم کارتموم شد و منو جاری رفتیم خونشون.....البته همونجا بحث خالکوبی و تتو  شد و قرار شد من باشوشو بحرفم اگه اجازه داد برم خالکوبی.....اومدم مخ شوهر جووون رو زدم و قراره یه چن روز دیگه برم تتو که خیلی دوس دارمنی نی که نیست لااقل خودمو دلخوش دلخوشیام میکنمشوشو اومد دنبالم شام رو هرچقد گفتن نموندیم و رفتیم خونه ی پدر بنده البته به خواسته ی شوشو...

شوشو الان داره با تبلتش گیم بازی میکنه انگار آپولو هوا میکنه خخخخخخ

برم اماده شم یکم دیگه باید برم....

خدا هیچوقت این دلخوشیای کوچیک رو از ما نگیره الهی آمین

پسندها (5)

نظرات (8)

زهراخ
23 مرداد 93 18:06
سلام نفسم خوبی حسابی دلم واست تنگ شده فدات بشم انشاا...ک همیشه شادباشی عااااااااااااااااااااااااشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی گلم ایشالا شماهم همیشه شادباشی گلم
زهرا
23 مرداد 93 18:25
آخه منم خیلی از اپیلاسیون میترسم تا حالا هم نرفتم بی خیال تتو میخوای چیکار اونطوری ابرو هات همش یه مدل می مونه من که اصلا دوست ندارم تتو کنم آخه اونم فکر کنم درد داره
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزم دردش قابل تحمله نترس منم خیلی میترسیدم اما بعد پاک شدن لذت خاصی داره....حتما برو اگه نیاز داری...تتو ابرو نه تتو خالکوبی بدن کمر یا شونه ام خیلی دوس دارم
غزل
25 مرداد 93 12:50
سلام دوستم خوبی ؟؟؟ چه کار خوبی کردی ... چرا تا حالا نمیرفتی ترسوووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گلم من یه راه حل دارم واسه اینکه حتی برای یک ثانیه تو اپیلاسیون درد نکشی ... اگه خواستی بگو که یادت بدم ... عالیه .... منم شدیدا ترسوام ....
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزل جونم خوبی عزیزم.....میترسیدم نمیرفتم ولی دیدیم نمیشه و اخر سر جرات خرج کردم رفتم.....بگو چییکارمیکنی ممنون میشم عزیزم مرسیییییییییی
غزل
25 مرداد 93 12:52
راستی منم عاشق خالکوبی ام یه دونه زدم رو خط باسن یه دکنه هم رو مچ پام خیلی هم دوستشون میدارم ... یکی هم میخوام بزنم رو گردنم زیر موهام از پشت .... غزل دفتر نقاشی میشود ....
الــنـــازجوون
پاسخ
وای چه خووووووووووووب....درد داشتی؟ میشه عکس بگیری برام بفرستی چه تیپی میشه...منم میخوام رو گردنم بزنم اونجا رو شیک تر مید.ونم البته این نظرمنه خیلی خوبه...اره واقعا دفترنقاشی ...اما خب خیلی خوشکل میشه بهت تبریک میگم.....چون علاقه داری به هنر و اینجور چیزا ..زنده باشی
آبجی عارفه
31 مرداد 93 12:05
واقعا اگه این دلخوشیا نبود زندگی مردگی بود
زهراخ
1 شهریور 93 11:33
حتما بخون و عمل کن باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥ هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥ حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥ تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥ تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥ تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥ کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥ موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥ همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥ حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥ پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥ امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥ ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی... واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥ اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥ روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥ یادت باشه خیلیا دوست دارن.. دوست...♥♥ اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥ اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن.. اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن
زهرا
2 شهریور 93 13:20
الناز جون آپ کن دیگه
مامان سیما
3 شهریور 93 20:23
وااااااااااای اپیلاسیون خیلی درد داره من نمییییییییییییییرم تو خیلی شجاعی
الــنـــازجوون
پاسخ
ُسلام عزیزم خوبیییییییییییی....وای اره خیلی بده اما منم پوست کلفت شدم درد داره اما قابل تحمل ولی وقتی تمیزی خودتو میبینی لذت میبری