دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/6 0:30
277 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم که از ظهر متوجه شدم پــــــــــ   شدم  وخیلی درد داشتم و کسل بودم شاید در کل اولین بارمه که اینطوری اذیت میشم بیچاره مامانم قربونش برم همش بهم میرسید حتی  برای دومین بار تو زندگیم فشارم افتاد و کم موند بیفتم رو زمین داداشیم برام اب قند اورد الهی من فداش بشم

خداجونم کمکم کن تا یه همسر خوب برای شوشوی بی همتام و یه دخترخوب برای خانوادم باشم که انقد دوسم دالنخداجونم بازم شکـــــــــــــر به خاطر همه داده ها و نداده هات ٰبه قول قدیمی ها داده هات نعمت و نداده هات حکمت هستن خداجونم همیشه مواظب همه بنده هات باش تو جمع اوناهم شوهرم پدرم مادرم داداشم و زن داداشم و در اخر نی نی آیندم که باهاش قهرم اما دلم براش یه کوچولو شده خداجونم محتاجتم

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سروش و سروین
6 اردیبهشت 92 1:03
سلام دوست خوبم. امیدوارم که حالت بهتر شده باشه و ....
وقتی این پست رو خوندم اولش ناراخت شدم ولی با خوندن سطرهای پایانی اش لذت بردم از این همه درایتت. حکمت و مصلحت خدا هرچی باشه همون اتفاق می افته. فقط از خدا برای تو، خودم و خیلی از آدمهایی که می شناسم و نمی شناسم صبر و سلامتی درخواست می کنم.


سلام عزیزززززززززززم ممنونم فداتشم
خداروشکر......لطف داری خانمم
بله فقط خدا
آمین امیدوارم به همه ارزوهای قشنگت برسی ناز خانم و کنار نی نی های گلت شاد و خندون زندگی کنین
یاحق
امير علي
6 اردیبهشت 92 15:28
مامان الینا
7 اردیبهشت 92 21:46
سلام الناز جونم .خوبی؟بهتر شدی؟اینکه خبر خوبیه ,نه دردکشیدن توها نه طفلکی .چون دردزیادی داشتی و همیشه این طور نبودی یعنی آمادگی رحم برای باروری .منم ماه قبل باداریم پ سختی شدم .امیدوارم به همین زودیا بیای خبرخوش به ما بدی گلم


سلام ع زیزززززززم مرسی خوبم شماخوبی نفسمممممم بهترم عالیییییییی
جدیییییییییییی؟اره انصافا دردم زیاد بود انشالله که همینطوره فردا که میرم دکتر ور کاملاروش کارمیکنم خدا کنه که خبرای خوش بیارم یانجا بوووووووووووس که انقد ماهی عزیزززززززززززززززززم