دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/6 0:16
247 بازدید
اشتراک گذاری

مشکلات امروز تو برای امروز کافی ست               

                                           مشکلات فردا را به امروز اضافه نکن

سلام دوستای خوبم خداروشکر که همگی خوبین و کنار نی نی هاتون  کلا دارین خوش میگذرونین خداروصدهزارمرتبه شکر یه جمله ناب دیدم گفتم بنویسم شماهم بخونین چون واقعا خوشم اومد برای یکشنبه هم از دکتر حوریه جلوند وقت گرفتم به امید خدا میرم پیشش ببینم نتیجه چی میشه هرچند دیگه هیچ عجله ای ندارم چون هنوز خیلی جوونم وخیلی وقت دارم مگه نه؟اینارو همه ی دوستای خوبم بهم گفتن و خوشحالم بخاطر داشتن دوستای گلــــــــــــــی مث شما عاشقتونم دوست جونام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)