دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/4 0:23
282 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای مهربون نظرتون راجع به این تصویر چیه؟

من که وقتی میبینم غصم میگیره

ازخدا میخوام زندگی همه مون این شکلی بشه تااخر عمرمون بااونی که دوسش داریم زیر یه سقف باشیم و سایه ش بالاسرمون باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

غزاله
4 اردیبهشت 92 0:29
اخی هم خیلی قشنگه هم خیلی ناراحت کننده.
از خدا میخوام که همه زن و شوهرا تا اخر زندگیشون همیشه در کنار هم باشن مثه این دوتا.
خیال تو.
http://khiyale_to.niniweblog.com


ْسلام دوس جونم
خوبین؟
خوشحالم که به وبم اومدین
آمیـــــــــــــن
اگه مشکلی نیس میلینکمتون مطمئنا با این دل پاک مامان خوبی میشین برا نی نی تون الهی آمین
مامان هستی
4 اردیبهشت 92 0:41
فکر کنم نسلشون منقرض شده.
این یکی هم آخریشونه....


سلام خانمی
نظرشما محترم ولی من میدونم هنوزم هستن این جور زنا و مردایی که تاابد باهم هستن
مامان ایدین
4 اردیبهشت 92 0:42
سلام
من که لذت بردم از این همه عشق اینا دلشون از من جوون تره



سلام عزیزم
خوبین؟
آیدین جون خوبن؟ببوسینشون
مرسی که مطلب رو خوندین و خوشحالم که خوشتون اومده
انشالله دلتون همیشه جوووون سرحال و لبت خندون باشه دوست عزیز راستی منم تصمیم دارم اسم نی نی مو اگه پسربود ایدین بذارم اجازه هست؟
مامان هستی
4 اردیبهشت 92 0:45
فکر کنم نسلشون منقرض شده. این یکی هم آخریشونه....
مامان سويل و اراز
4 اردیبهشت 92 0:53
سلام به نظر من اينه يه عشق واقعي موقع ازدواج قسم خوردن كه در مريضي و پيري و شكستگي و نداري كنار هم باشن و تا اخر عمرشون پاي حرفشون وايسادن اين عكس صداقت و وفاداري رو نشون ميده كاش دل هممون قرص باشه كه تا اخر عمرمون اينطوري خواهيم بود خيلي قشنگ بود عزيزم موضوع وبت ايندفعه خوشم اومد بسه ديگه اينهمه غصه خوردن يكم از لاكت بيا بيرون عزيزم به چيزهايي كه داري فكر كن نه به چيزهايي كه فعلا نداري گلم از من به تو نصيحت اگه همه خوشيهاتو ول كني و فقط به بچه فكر كني يه روزي مياد كه پير ميشي چند تا بچه دور و برتو شلوغ ميكنه خداي نكرده زبونم لال مريض ميشي و بازم خداي نكرده خداي نكرده كسايي كه امروز هستند و فردا نبودند اون موقع بزرگترين غصت اين ميشه كه كاش قدر اونروزارو ميدونستم و از لحظه لحظشون استفاده ميكردم به نظر من زندگي دو نفره هم به اندازه روزهاي بچه دار بودن شيرينن و دست نيافتني اگه فعلابچه نداري عوضش سالمي شوهر مهربون داري كه راضي به غصه خوردنت نيست كسايي كه دوست داري دوروبرتن و خيلي چيزهاي ديگه مگه نه؟ تازه دو سال بيشتر هم نيست كه ازدواج كردي چه عجله اي داري ؟ اگه با حرفام ناراحت شدي و فضولي كردم ببخش راضي به ناراحت بودنت نيستم


سلامممممممممممممم عزیزم
خوبین؟؟؟؟؟؟؟خانواده خوبن؟
فداتشم مگه میشه ادم از دوست گلی مث شما ناراحت بشه بعدشم حرفات و باید با طلا نوشت چون عین حقیقت رو میگی عزیزم
نه دیگه بیخیال شدم و دارم به خودم و همسرم و زندگیم میرسم
فعلا خیلی کارا دارم شاید اصلا منم به زور از خدا نی نی میخواستم زبونم لال یه چیزی میشد ولی حالا دیگه خواست خداست هروقت خواست منم مامان میشم ونی نی مو بغل میگیرم عزیزززززززززم بعد ازاین دیگه همیشه اینطوری شادم بوس که انقد ماهییییییییییییییییییی
مامان الینا
4 اردیبهشت 92 18:45
سلام گلم .عجب عکس باحالی ؛بوی معرفت و وفاداری میده ؛خیلی قشنگه
از ارومیه چه خبر؟برف باریده حسابی؟
آفرین به تو که غصه رو کنار گذاشتی ،اصلا نی نی مامان غمگین نمیخواد مگه زوره ؟نی نی به من گفته حالا که مامانم شاد وسرحال شده زودی میام پیشش،واسه ورزش و اینا هم ناراحت نباش .منم وسواسی شده بودم مدتی که حامله نمیشدم .اما دقیقا همون ماهی که باردارشدم و اصلا فکرشو نمیکردم و بی خیالش سده بودم کلی کارای وحشتناک کردم و حسابی هم درد داشتم و فکر میکردم میخوام پ بشم ! ولی خدا خواست بچم هیچیش نشد ؛
به امید روزهای خوب برای تو دوستم

سْلام عزیزم
فداتشمممممممممممممممممم مامانی جونممممم
اره دیگه ازاین به بعد خیلی شادم و درعین حال برای یکشنبه هم وقت دکتر گرفتم که ببینم سرنوشتم چیه
اره عزیزم بیخیال باشم دیگه خیالمم راحتتره
الهی فداتشم که انقدخوبی
مرسی عزیزم بوووووووووووووووس
مامان سروش و سروین
5 اردیبهشت 92 0:37
این عکس سراسر زیبایی است. این نوع زندگی رو برای همه از صمیم قلب آرزومندم.


مرسی عزیزم
خودشماهم با این قلب زیباتون واقعا زیبایین
آمین منم ارزوی همچین زندگی رو براهمه مامانا دارم
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
5 اردیبهشت 92 15:11
ســــــلام عزیز دلم قربونتــــــ برم من خیلی قشنگه و جالبــــــ
عزیزم امیدوارم به زودی با یه نی نی ناز و قشنگــــــ زندگیتون پر از صلح و صفا و شادی باشه
دوستـــــــ خوبم اره به خدا واگذار کن من مطمعنم که به زودی صاحب بچه خواهین شد غصــــه نخور مهربونم دوستـــــ دارم فراوان
میبوسمتـــــــ


سلام مریم جووووونم
فداتشم خوشکلای من چطورن ببوسشون خانمی
اره امیدوارم و توکلم به خود خداست
مرسی عزیزم شادباشی پیش خانواده ی سبزت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان تارا
5 اردیبهشت 92 22:00
آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه


مرسی عزیزم تارا جون رو ببوسش
ممنونم
ولی خودم جدیدا اهنگارو نمیشنوم
نمیدونم دلیلش چیه
فدات عزیزم