دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/3 15:01
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازمامان صبحت بخیر نفسم اون بالابالاهاچه خبر؟

نانازمامان عزیزم بازانگار خبرایی هست

نـــــیدونم هامامانی فقط بخاطراینکه خیالم راحت بشه میرم آزمایش خون بدم اخه مامانی باشگاکه میرم پدراین بدن رو درمیارم همش این شکلی هستم اگه تو توی دلم باشی که نباید این کارارو بکنممم

الهی مامان دورت بگرده اگه خدابخواد و این ماه بیای تو دلم اول مث همیشه هزاران بار خداروشکرمیکنم و به هرحال راضیم به رضای خودش بعدشم یه مسافرت کوچولوداریم به طرفای ماکو وچالدران اونجا یکی دوتا ارامگاه بود اونجاخیلی دعا کردیم با بابایی تا توبیای

الان دیگه دارم میرم اماده شم با خاله مهناز بریم مامانی تو که اون بالابالاهایی سفارش مارو پیش خدامون بکن عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mami mahnaz
2 اردیبهشت 92 9:40
سلام دوست عزیز انشالله که زودترمامان شی من براتون دعاکردم و1نی نی خوشگل وسالم داشته باشید،بوس
سلام دوست عزیزم
خوشبختم خانمی
نی نی نازتو ازطرف من ببوس
مرسی عزیزم امروزم که رفتم ازمایش منفی بود اصلتا ناراحت نشدم چون میدونستم نمیشه بوس که انقد ماهی خواستین خبربدین تا بلینکیم
مهسا(مامان رها)
2 اردیبهشت 92 12:33
انشاالله با خبرای خوش برگردی الناز جون.


سلام خانمی
متاسفانه منفی بود اما اصلا ناراحت نشدم چون میدونستم نیست فقط محض اطمینان رفتم و اینکه راضیم به رضای خدا
فداتشم نی نی قشنـــــــــــــــــــگتوببوس
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
2 اردیبهشت 92 15:00
سلام
امیدوارم که خوش خبر باشی و پست بارداریتو بخونم گلم
انشالا


سلام عزیزم
خوبین؟ نی نی نازتون خوبه؟ببوسینشون
متاسفانه منفی بود اما ناراحت نشدم چون راضیم به رضاش یا حق