دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من فردا تولدمه ....یعنی میشه مامان هم شده باشم؟

1393/5/13 16:20
581 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــلام

من اومدم

دوستای گلم امیدوارم همگی زیرسایه ی خداوندمتعال و زیرسایه ی همسر و پدرمادرا خوش و خرم باشید...

فردا 14 مرداد یعنی تــــــــــــــــولد بندست

میرم تو25سال و هنوز بدون نی نی سرمیکنیم....

ازشانس بد بنده روز تولدم همسری باید ماموریت باشه...برای همین همسری گفت که بندازیم یه روز جلوتر و دوشنبه جشن بگیریم که منم گفتم دلم میگیره فردای تولدم پاشی بری ماموریتخلاصه قرار شد جشنمون رو بندازیم روز پنجشنبه ....امروز میریم شوشو یه خودی نشون بده و بندازیمش توخرج

امروز بیست ونهمین رزو از دوره ام هستش.....خدایا یعنی میشه این ماه بی بی چکم مثبت شه؟این ماه اولین ماهی بود که هیچ استرسی نداشتم و فکروخیالی نکردم....دوستای گلم دعام کنید این ماه بهترین ماه زندگیم باشه...

پ.ن.ن

الان شوشو رسید

گفت که فردا ماموریت نمیره...وگفت که عصربریم کیک سفارش بدیم...اما من راضی نیستم و همش کلید کردم روز پنجشنبه باشه....خخخخخ چون فردا هم مامانم اینا با زن دایی اینا عرق بیدمشک اینا میکشن...نمیدونم خلاصه خیلی گیرم....

فردا وقت لیزر هم دارم....

خلاصه...

دوستان دوستون دارم

پسندها (10)

نظرات (15)

مامانِ بهار
13 مرداد 93 17:16
تولدت مبارک عزیزم .... ان شالله که دعاهای ماه رمضونت جواب میده و به زودی یه نی نی سالممممم و خوشگل میاد تو دلت .. آمین
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامان بهار عزیز....خوبین؟مرسی عزیزم زنده باشید.....ایمد بخدا فعلا که این ماهم نشد و دعاگوام برای ماه اینده مرسیییییییییی دوستم
فریبا
13 مرداد 93 17:43
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک 100 سال به این سال ها انشالاه که همیشه در کنار همسرت و کسایی که دوستشون داری بهترین لحظات زندگیتو سپری کنی عزیز دلم انشالاه که این ماه مامانییییییییییییییییییییییییییییی به امید خدا من با نی نی ام همیشه دعاگوتیمممممممممممممممم دوست دارم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فریبا جونم ابجی قشنگگم مرسی خانمی فداتشم خدا نی نی نازتو برات نگهداره عروسک کوچولو رو...همش دل دل میکنم نی نی هاتون به دنیا بیاد ه.ش هر روز عکس بدین من ذوق کنم.....مرسی امیدوارم برای ماه جدید اقدام
مامانه کیاناوهانا
13 مرداد 93 18:00
سلام الناز جون...خوبی گلم؟ اول از همه تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امیدوارم این ماه به آرزوی قلبیت برسی...باور کن تو شبای قدر خیلی یادت بودم اصلاًبه طور بخصوصی همش یادت میو فتادم... مثل همیشه امیدت به خدا باشه...ایشاله حاجت روا بشی عزیزم بازم تولـــــــــــــــــــــــــــدت مبارک گلم...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی خانمی؟فرشته های نازت در چه حالن؟مرسی فداتشم خیلی خانمی....دعاهای شمامنو اروم میکنه...این ماهم نشد ولی بازم امید دارم دوست دار م خانمی
fateme
14 مرداد 93 0:49
تولدت مباركاوووووووووووهنوزكه خيلي جوووني ووقت داري انشاا...ني ني جان ساكشوجمع ميكنه ومياد. ساعت چندبه دنيا مياي متولدجونيم؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
بله هنوز وقت هست عزیزم....ساعتشو همش میپرسم هی یادم میره اما انگار ساعت 7.8شب
آبجی عارفه
14 مرداد 93 0:50
فداتششششششششششششششششم تولدت مببببببببببببببببارررررررررررررررررک عزیزه دلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی ممنونم زنده باشی
بــــــــــــاران
14 مرداد 93 11:20
عزیزم من که چپ میرم راست میام شمارو دعا میکنم بخدا انشااله که مامان شدی انشااله این ماه خاطره انگیزترین ماه زندگیت بشه/ تولدتم مبارک الهی 125 ساله بشی
الــنـــازجوون
پاسخ
باران جونم عزیزم مرسی خدا پسر ماهت امیر عباست رو براتون نگه داره خانمی....مرسی...این پنج سالم اضافه برسازمانش بود؟خخخخخخخخخخخخخ مرسی یاشا عزیزم
مهسا
14 مرداد 93 19:38
تولدت مبارک عزیزم انشا... بی بی چکتم مثبت میشه خدا بزرگه الاهی که یه نی نیه نازو مامانی بهت میده
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مهسا جون زنده باشی عزیزم....مثبت که نشد ولی هیمن روزا یه ماه جدید رو برای اقدام شروع میکنم دعام کنین مرسی دوستم
غزل , باباییش
15 مرداد 93 10:15
تولد تولد تولدت مبارک .... به سلامتی ... من یه مدت نبودم ... عزیزم از بی بی چکت چه خبر ؟؟؟؟ ایشششششششششششششالا که با خبر خوش میای ... ایششششششششششششالا
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی عزیزم................ ممنونم....خوش میگذره؟هیچی این ماهم منفی شد و باز یه ماه جدید شروع میکنم به امیدخدا
نی نی برفی من برفین
15 مرداد 93 17:42
عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
النازجوووووووووووووووونم مرسی عزیزم زنده باشی...سایه ات بالاسر همسرو دخترماهت
♥آرزو مامانی مرسانا♥
16 مرداد 93 2:50
سلام الناز چون..خصوصی لطفا..
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمیی چشمممممم
زهراخ
17 مرداد 93 7:20
سلام نفسم بالاخره من اومدم جات خیلی خیلی خالی بود راستی تولدتم مبارک دوست دارم بوس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر که خوش گذشته...خوش اومدی گلم/....مرسیییی زنده باشی خانم خانما
مامان هدیه
18 مرداد 93 11:47
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله که خدا بهت یه نی نی ناز بهت بده
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام قربونت بشم مرسی خانم گل ایشالا خدا حاجت دل همه بنده هاشو بده مرسیییییی
زهرا
20 مرداد 93 12:39
تولدت مبارک دوست خوبم البته با تاخیر
الــنـــازجوون
پاسخ
قربونت خانمی مرسیییی
زهرا
20 مرداد 93 12:45
عزیزم امیدوارم تا آخر این ماه خبر بارداری تو توی وبلاگت بذاری وقتی پست های قبلی تو خوندم واقعا دلم گرفت
بابا و مامان
20 مرداد 93 17:35
تولدت مبارک عزیز دلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی الهی غداتشم