دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

دعام کنید

1393/5/1 23:21
483 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــلام

من اومدم...

وای هنوز خبر خاصی ندارم

یه چن روزی باید منتظر بمونم ببینم این ماه نتیجه آخرش چی میشه یاباز منفیه و یا اگه خداقبولم داشته باشه و لیاقتشو بهم داده باشه مثبت میشه و اونوقت تازه روزای سخت ولی قشنگ و شیرین من هم شروع میشه...

اســــــــــــــــترس ندارم

فکروخیال نمیکنم

امید دارم

اقدامامو خیلی خوب رفتم

به تغذیه هامون رسیدم به شوشوم بیشتر از خودم

داروهامم میخورم

دیگه فقط میمونه صلاح خدا....لایق بودن من وخلاصه پیشونی نوشتمون که ببینیم مارو کجا مینشونه

امروز یک مرداد یعنی ماه تولد منه...خداجونم چی میشه این ماه بهترین ماه عمرم باشه ماهی که بهترین خبر دنیارو میشنوم....حالااین ماهم نشد ماه بعدی ماه تولد همسری هستش....خداجونم هرچی خودت صلاح میدونی  اما دیگه نفسم داره بند میاد از اینهمه دارو خوردن....اگه این ماه جواب نگیرم میدونم دکتر پیشنهاد آی یو آی میده....خدایا یعنی من انقد بدم که اینهمه باید منتظر بمونم...خدایا همه ی اونایی که مث من منتظرن رو دامنشون رو سبز کن...الهی آمین

امروز همسری رفته ماموریت و فردا عصر تشریف میارن...منم امروز ساعت 6:30 اومدم خونه ی بابایی و الانم سه تایی منو مامان و بابا نشستیم دور هم...وسریال مدینه در حال پخشه

شب دوشنبه خونه ی جاری بدک نبود خوب گذشت...

فردا که پنجشنبه ست تصمیم داشتیم برای شب جمعه افطاری خانواده ی شوشو و خانواده ی خودمو دعوت کنیم...اما من پیشنهاد دادم که بمونه برای شنبه که من جمعه کلا خونه  رو مرتب کنم و عصری برریم خریدو شنبه  ریلکس به مهمونامون برسم

خــــــــــــــــدایا شکر بازم هزاران بار شکر.....برای همسروخانواده ی بی نظیرم....برای اینکه انقد برات مهمم که دوس داری هر ان یادت باشم و بخاطر مشکلی که دارم هررزو صدات کنم ممنون که دوستم داری و مخیوای که همیشه به یادت باشم....خـــــــــــداجونم تو خیلی مهربونی حاجت همه ی بنده هاتو رواکن...الهـــــی امین

میخواستم وبلاگ رو تعطیلش کنم اما دلم نیومد....دعام کنید من بدجور محتاج دعاهاتونم دوستای گلم

پسندها (7)

نظرات (15)

حمیده
2 مرداد 93 0:15
عزیزم به خدا توکل کن ایشالا که به زودی خبرای خوشی ازت میشنویم درضمن وبلاگتو حذف نکنیا ... که چی بشه مثلاً خانوم خانوما...
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم عزیز دلم چشم خانمی حذف نمیکنممیبوسمت
بــــــــــــاران
2 مرداد 93 10:29
سلام الی جونم کم پیدایی عزیزم؟عباداتت قبول توکل توکل توکل نبینم نا امید بشی هر روز کلی با پسرم دعات میکنیم میدونم تو هم به زودی دلت شاد میشه انشاالههههههههههه میبوسمت
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام باران جون خوبی عزیزم....باران والا اصلا حوصله نوشتن رو ندارم نمیدونم چرا یهویی اینطوری شدم منی که موبه مو خاطراتمو مینوشتم....دعام کنین با پسر گلی میبوسمت عزیزم
مامان آینده
2 مرداد 93 11:44
النازجونم انشاالله به حاجت دل زود زود برسی و نیاز به هیچ تکنولوژی جدید پیدا نکنی مهمونیا خوش بگذره حسابییییییییییی التماس دعا داریم خانم
الــنـــازجوون
پاسخ
الهس امین انشاله به حق این روزها همه ی منتظرا جواب بگیرن....فداتشم محتاجیم به دعا
بابا و مامان
2 مرداد 93 12:26
عزیز دلم ایشالاه با خبرای خوش دیگه نگی وبلاگ و تعطیل می کنم ما خیلی دوست داریم خیلی ناراحت شدم دیدم نوشتی وبلاگ و می خواستی تعطیل کنی دوست دارم خیلی زیاد
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم ابجی ستاره جون
زهراخ
2 مرداد 93 14:35
سلام عزیزدلم خوبیییییییی؟خوب کاری کردی ک وبت روتعطیل نکردی خوشحالم[قل ب]قربونت برم تولدت روبهت تبریک میگم انشاا...ک خداارزوت روب همین زودی زودبراورده میکنه عاشقتم بوووووووووووووووووووووووووووووس
فریبا
2 مرداد 93 15:14
سلام گلم اول وب لاگ و تعطیل معطیل ندالیم دوما انشالاههههههههههههههههه به حق شب های قدر حاجت گرفتی گلم من همیشه دعات میکنمممممممممممممممممممممممممممممممم همین که نا امید نیستی عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههه دوست دارم آبجی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلااااااااام الهی فداتشم ابجی جون انشالله...نه دیگه تعطیل نشد اما حس اومدن و نوشتن رو هم اصلا ندارم
fateme
3 مرداد 93 22:55
age beri dele man chi misheh???
نی نی برفی من برفین
4 مرداد 93 11:26
عزیزم دلت با خدا باشه مطمئن یاش دست خالی برت نمیگردونه ما هم به نوبه خودمون واست دعا میکنیم میتونم اسم دکترت رو بدونمآخه منم مثل تو دیر کرد داشتم واسه اومدن نی نی
الــنـــازجوون
پاسخ
امیدم به خداست النازجون....رفتم مرکز ناباروری فرستادنم پیش خانم دکتر فریبا نان بخش..
آبجی عارفه
4 مرداد 93 15:26
توووووووووووووووووووووووووولدددددددددددددددددت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارککککککککککک عزیزم... ایشالا خدا به عمرت برکت بده.. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:02
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانم عیدشماهم مبارک
غزل
5 مرداد 93 10:54
سلام عزیزم ... اخه مگه میشه دخمل مهربونی مثل تو مامان نشه ؟؟؟ نه خدایی ... میشه ؟؟؟ مگه میشه خدا بین اینهمه که زن که هر روز مادر میشن تو رو مادر نگنه ؟؟؟ معلومه که نه ... تو هم مامان میشی ... فقط نی نی ما مثل مامانش ناز داره گلم ... عزیزم تو سومین دوستی هستی که من تمام روزهای انتظار رو باهاش بودم ... اولیش مژگان بود ، دومی مائده و سومیش فریبا ... همشون الان مامانن ، فریبا البته الان بارداره ... ایشششششششششششششششششششالا چهارمیش تویی ، ایششششششششششششالا ایششششششششششششششالا ... .
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم الهی فداتشم مرسی شما لطف داری....نمیدونم دلم روشنه میدونم میشه ولی خب انتظرا خیلی سخته.....قربونت عزیز دلم فقط ببخش من نمیتونم بیام وبلاگت اصلا حوصله ندارم االنتم اومدم جواب پیامارو بدم
مریم
5 مرداد 93 14:55
سلام عزیزم پیشاپیش عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی عیدشماهم مبارک..خوبین؟ببخشید من خیلی دور شدم از سایت و بلاگ
زهرا...
5 مرداد 93 18:32
سلام خوبی وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب من هم بیای.
مامان هدیه
5 مرداد 93 23:12
الناز جون وبم آزاد شد بدون خدا خودش حاجت تو رو هم می ده به زودی
الــنـــازجوون
پاسخ
شکرخدا عزیزم تبریک میگم
نی نی برفی من برفین
9 مرداد 93 1:58
گلم اگه از دکترت راضی نبودی پیش دکتر حمید نظیفی هم یه سری بزن من که راضی بودم ان شاالله که این بار خبر حاملگیتو میاری و ما رو ذوق مرگ میکنی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزدلم دور ازجون الهی فداتشم....نه ازش خییلی راضیم درسته نتیجه نگرفتم ولی خب فعلا اولاه ببینم چی میشه....فداتشم میبوسمت