دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

نتیجه ی دومین سونو 25تیر

1393/4/26 14:17
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستای خوبم طاعاتتون قبول... انشالله که شب احیای دیشب رو تونستین خودتون رو سبک کنید و خالصانه از خدا حاجت بخواید....التماس دعا داشتم و دارم 

دیروز وقت سونوگرافی و اعلام وضعیت این ماهم بود....ساعت 6:45 از خونه رفتیم بیرون...رفتیم پارچه ها مورد نیازمو خریدیم و بعدش ساعت 8 چیزی نمونده بود رسیدیم مطب و نشستیم و نشستم بالاخره  ساعت9شدومن رفتم داخل و بعدشم رفتم رو تخت و خانم دکتر سونوگرافی کردن و بازهم همون فولیکولای 16.17.18.19 سایزی و احتمال دوقلو شدن و این حرفا که این بار اصلا دلخوش نکردم و فقط یه انشالله زیر  لب گفتم و از تخت اومدم پایین

اومدم بیرون خانم دکتر داروهامو نوشتن و روهای خاص رو مشخص کردن و راهی داروخونه شدیم...دارخانه ی اولی که نزدیک مطب بود داشتن میبستن داروخانه رو اقاهه گفت خانم داریم میبندیم دلم شکست گفتم یه دارو چقد معطل میکنه لطفا بدید داروهامو...من دلم شکست بیرون واستادم و شوهرم رفت داخل....گفتن که دکتر نیستن و باید دکتر دفترچه رو تایید کنن خلاصه یه داروخانه ی دیگه به اسم فرهنگی یکم بالاتر رفتیم شبانه روزی بود من نشستم داخل ماشین همسری رفت و بعد از 15 دقیقه اومد.....وقت اذان بود و صدای قشنگ اذان ارامشم میداد اما یه لحظه به خودم اومدم دیدم اذان تموم شده و هنوز همسری داخل داروخانه هستن و با دهن روزه و کلی تشنگی نشستم دا خل و چشممو دوخاتم به همسری داخل داروخانه...گریم گرفت گفتم خدایا تاکی این مطب اون مطب...این داروخونه اون دارو این امپوول...یاخدا خودت به این وقت مقدس همه رو از وضعیت مث وضعیت من دورو  خلاص کن من رو هم راحت کن دیگه خیلی خسته ام از سونوگرافی از شنیدم سایز فولیکول ...خســــــــــــــــــــــــته شدم خدایا اما امیدم سرجاشه....

داروهارو گرفتیم و راه افتادیم سمت پارکی که بابا و داداش اینا و ابجی و شوهر ابجی زن داداشم اونجا بودن شام از بیرون گرفته بودن و رفته بودن و ماهم رفتیم و رسیدیم....نشستیم شام خوردیم و ساعت 12 بود راه افتادیم اومدیم خونه....یه چای خوشمزه زدیم بر بدن....از دیروز تصمیمی گرفته بودم خوب و کامل احیا رو داشته باشم اما انقد بیحال و دپرس بودم که گفتم خدا خودت ببخش خیلی شکسته ام...اما بعدش با الناز تو وایبر بودیم که گفت شبکه استانی خیلی قشنگ دارن احیارو نشون میدن....زدم شبکه ارومیه....همینکه دعاو راز و نیاز رو شنیدم همون لحظه اشکم جاری شد....خیلی بغض داشتم....ازخدا برای همه دستام اشناهام سلامتی و صبر برابر هرمشکلی رو خواستم برای دوستای منتظرم سبز شدن دامنشون رو خواستم و دوستام که مامان شدن و منتظرن نی نی هاشون بپرن بغلشون سلامتی خودشون و نی نی هاشون رو خواست..خدا از همه قبول کنه انشالله...

امروزهمسری هم پلدشت هستش و ساعت 7 زودترنمیاد...یکم دیگه میرم سر قرائت قران امیدوارم خدا از منم قبول کنه....میخواستم تصویر داروهامو بذارم که اونم نشد بعدا انشالله

پ.ن.ن

تصاویر داروهای این سری

این دارو رو خانم نگفتن که خودم بخورم یا همسرم اومدم توخونه تو نت سرچ کردم دیدیم تونظران و سایتها فقط آقایون این دارو رو خوردن تو شک افتادم قراره بپرسم ببینم به من میرسه یا برای شوشو 

و...

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

حمیده
26 تیر 93 14:28
عزیزم قبول باشه... برای منم دعاکن
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانم زیبادعاتون میکنم اگه لایق باشم ازتونم التماس دعا دارم
مامان ابولفضل
26 تیر 93 14:38
سلام اولين باره كه ميام وبلاگت... باخوندن مطلبت يه حس عجيبي پيدا كردم من چند ماه بعد از ازدواجم بدون دردسر باردار شدم و الان يه پسر شيطون دارم... اما احساس ميكنم خوشبخت نيستم غربت بي پولي تنهايي دوري از خانواده و دائم دعوا... شايد خدا يه چيزي رو از آدم دريغ كنه يا ديرتر بده اما مطمئنم چيزاي بهتر از اونو بهت داده... اين شبا واسه تو وهمه اونايي كه ني ني دوست دارن دعا ميكنم تو هم براي بهتر شدن زندگي من دعا كن...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزیزم مامان ابوالفضل عزیز...خوشحالم که پستای منو خوندید و باعث افتخاره برام...عزیزم قسمت این بودک ه بلافاصله مامان بشی و خدا نعمتشو براتون داده و سعادت داشتید که پدر مادر بشید...بی پولی و تنهایی و غربت برای همه ی ادما هست نباید با این چیزا فکر کنید خوشبخت نیستید میدونی هرکی یه جور مشکل داره یه دردی داره...امیدت به خدا باشه غصه نخورو سعی کن تو زندگیت موج مثبت بفرستی و انرژی بیاری و بیشتر با همسرت باشی بالاخره باید همه چی خوب بشه امیدوارم خدا بخاطر این ماه مبارکش و این شبهای بزرک هرچی مشکل تو زندگیت داری حل کنه و هیچوقت غصه نخوری و دلت شاد و دلبت خندون باشه دوست گلم
فریبا
26 تیر 93 16:04
عزیزم الناز انشالاه خیلیییییییییییییییییییییییی زود یعنی همین ماه با همین داروها جواب میگیری امیدوار باش شب قدر دعات کردم گلم اگه لایق باشم
الــنـــازجوون
پاسخ
لایـــــــــــــقی فریبا لایقی که مادرشدی فدات بشم مرسی خیلی محتاج دعاهاتم بخدا میبومست
زهراخ
26 تیر 93 16:52
سلام عزیزم خوبی؟اشکم دراومدالهی فدات بشم انشاا....ک خدادلتوشادمیکنه نگران نباش عاشقتم درپناه حق.راستی نمازوروزه هاتم قبول باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی ابجی جونم فداتشم نماز روزه های شماهم قبول میبومست عزیزم
fateme
27 تیر 93 1:06
نمازروزه هات قبولمگه ميشه خداصداي بنده شونشنوه؟!ديشب كه احيابودبااين نتونستم ونشدجوشن كبيروبخونم اماهرني ني روكه ميديدم جلوي مامانشه ارزوميكردم سال ديگه توهم جاي اوناباشي وااااي اخ جون دوقلو
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسیییییییییی فاطمه جونم نمازه روزه های شماهم قبول خواهر گلم..مطمینم میشنوه ولی خب قسمت ما اینه...مهم نیته عزیز دلم خیلی لطف داری فداتشم....اره دوقلو خخخخخخخخخخخ تو تک قلوش موندیم ولی بااینهمه امیدم به خداست التماس دعا ابجی
آبجی عارفه
27 تیر 93 2:54
عزیزم ایشالا یروز همه ی این سختی ها برات روشن بشه ... منم تو وایبرو اینا هستم اگه دوست داشتی شمارمو بدم اددم کنی.
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عارفه عزیزمممممممممممم فداتشم...اره حتما عزیزم شماره ی منو سیو کن شما09370717043
هنرمند
27 تیر 93 9:36
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم از متن بسیار زیبایی که برام پست کردین ممنونم....متاسفانه صفحتون برا من باز نشد اگه میشه ادرس بدید.....ممنونم
مامان آینده
27 تیر 93 12:05
سلام النازجون دعاها و مناجاتت قبول عزیزم انشاالله که در تقدیر امسالت بهترین ها رقم خورده شک ندارم دختر به این خوبی ، چرا خدا آرزوهاشو رقم نزنه مواظب خودت و دلت باش ... التماس دعا گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی طاعات شماهم قبول خانم خوشکلدیگه قسمتمون این بوده و راضییم به رضای خدا و محتاجم به دعاهای شما دوستان...مرسی عزیزدلم شماهم مواظب خودت باش میبوسمت
نی نی برفی من برفین
27 تیر 93 14:07
azizam fadaye on dele paket besham ishala khoda be hamihttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/pasokh4.gifn zodia damaneto sabze por rang mikone por rang be khatere 2gholoiy goftam vasamon be jaye ax daro ax sismoni o nini haye khoshgeleto mizari mesle hamishe negaranetam hich vaght omideto az dast nade movazebe khodet bash bos bos
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام الناز عزیزم خوبین خانمی؟دختر ماهت رو عوض من ببوس....فداتشم مرسی گلم انشالله خدا ارزوی همه رو و تو دوست گلم رو براورده کنه و یه عالمه دلتون شاد بشه...مرسی حالا پررنگم نبود مشکلی نیست کمرنگ باشه هم شکرخدامیکنیم والا..... مرسی دعام کن عزیزم میبوسمت
آبجی عارفه
27 تیر 93 17:31
عزیزم اینم شماره من 09130164080