دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

دومین سونوی این ماه

1393/4/25 10:31
224 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــلام

نماز روزه هاتون قبول باشه دوستای خوبم....الهی به حرمت این ماه مبارک و عزیز خدا جواب همه دلای شکسته رو بده...همه حاجت روابشین ...الهـــــــــــی آمین

دیروز:

دیروز صبح از خواب بیدارشدیم مامان و بابام خونه ی مابودن همسری هم که بانه بود....بیدارشدیم با مامانی یکم گپ زدیم بعدش به پیشنهاد مامانم یه گردگیری حسابی و جارو و خلاصه تمیز کاری کردیم

و بعدش اماده شدیم رفتیم خونه ی بابا ایرج جون...چه کاریه من به مامانیم گفتم بمونیم اینجا گفت نه و راهی شدیم...وسطای راه بودیم که یهو عمو افشین مارو دید و در رماشین رو باز کرد و گفت بشینید برسونمتون...خخخخ  خوب شد خسته میشدم من با دهن روزه بخاطر مامانی مجبور شدم پیاده برم من روزه باشم پیاده سختمه بیرون برم.....خلاصه رسیدیم خونه ی بابایی... و بعدش بابایی هم اومد و من قرانم رو خوندم و عصری داداش الناز رو اورد خونه ی بابا و مامانم شروع کرد به پخت و پز و وقت اذان همه اقایون:داداش و امیر و باباو شوشو هم رسیدن و کنارهم شام خوردیمخیلی تشنم بود و الحمدالله رفع شد

ساعت دوازده به بعد بود راه افتادیم اومدیم سمت خونه هامون تا ساعت دو با شوشو حرف زدیم و وقت گذشت و اولین اقدام این ماهامروزم اولین برا سحری خوردم..

امـــــــروز:

امروز وقت سونو دارم

خوشبختانه شوشو امروز ارومیه ست و یکم پیش اومد و بعدش رفت سرکارش...وساعت16 یایکم این ور اون ور میاد خونه و بعدش عصری میریم من خریدامو بکنم و بدش 19:30 اینا میریم مطب و بعدش خدا هرچی بخواد...

خداجونم همه منتظرارو دامنشون رو سبزکنه...خیلی دوستام هستن منتظرن و خیلیلشون نی نی هاشون تو دلشونه نگهدارشون باش...الهی امین

امروز کاری ندارم میرم دوش بگیرم و بیام قران جز هجدهم رو بخونم و یکم استراحت کنم.....خخخخخ خیلی کار کردم خسته امدوستون دارم....برام دعا کنید خدانگهدار

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان سویل و آراز
25 تیر 93 12:46
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
الــنـــازجوون
پاسخ
سلم مرسی خیلی عالیبود دوست خوبم دعات میکنم دعام کن
زهراخ
25 تیر 93 13:20
سلام النازجونم خوبی؟؟؟انشاا...ک خدادلتوشادمیکنه عاشقتم عزیزم درپناه حق بوووووووووووووووووووووووس
نی نی برفی من برفین
25 تیر 93 14:39
golam khaily delvapasetam zod bia be ma ham gozaresh bede nemidonam chera manam vasat esteres daram bazam sharmande ke kamenyam in modeliea age midoni vhera fontam farsi nemishe komakam kon
الــنـــازجوون
پاسخ
شایدفونت فارسیتوپاک کردی...عزیزم برم دکتربایام پست میذارم حتمابوووس
بــــــــــــاران
25 تیر 93 15:32
عززززیزم قبولت باشه ممنون از دعاهای خوبتالهی دعای ماهم درحق تو اجابت بشه
فریبا
25 تیر 93 15:49
الناز جون نماز روزه هات قبول انشالا ه که این ماه با دست پر میایی من همیشه دعات میکنم دوستمممممممممممم فقط استرس رو دور کن از خودت خودش خیلی مهمه
آبجی عارفه
27 تیر 93 2:50
نماز روزه هات قبول عزیزم.. وای روزه داری تو این گرما سخته... راسی به وب منم سر بزن ..من اونجا آپم ... www.manzelleyli.blogfa.com
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی طاعات شملهم قبول...بله خیلی گرمه هوا و سخت ولی خب همینش شیرینه...سرزدم عزیزم خیلی قشنگ نوشتی بارک الله موفق باشی