دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بالاخره حــرف زدیم

1393/4/19 14:31
342 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام

بالاخره طلسم شکسته شد

دیشب که گفتم شماره ی منزل مادرشوووووووووووووووووووووورمو دیدم ذوق مرگ شدم

امروزصبح ازخواب بیدارشده بودم اما گوشیم سایلنت بود...متوجه نشدم...بعد یه دیقه نشد دوباره گوشیم زنگ خورد...همسری بود سلام و احوالپرسی وبعدش گفت الناز بابا زنگ زده بود...گفتم خب خب....به دلم افتاده بود که همین روزا خبری میشه....بابای همسری گفته بود زنگ زدیم خونتون نبودید...همسری هم کفته بود بله خونه ی پدر خانمم بودیم...صبحم باز مادرشوهری برام زنگیده بود منwcبودم...اومدم دیدم باز از خونشون زنگ زدن...برداشتم با یه صلوات زنگ زدم خونه ی مادر شوهر و یه سلام و احوالپرسی گرمی کردیم...خداروشکر....بعدش بابایی به پسرش زنگیده بود وقتی دوباره صبح من جواب نداده بودم......برای فردا شب شام دعوتمون کردنهم خوشحالم هم دپرس..

بالاخره یه روز باید میرفتیم....میخواستم بفهمن که انقد خودمو شکستم براشون یه بارم انتظار دارم اونا به اشتباهشون پی ببرن....از طرفی هم خواهر همسری و جاریمم اونجان..نمیدونم خواهرش چه رفتاری میکنه باهام؟این عصبیم میکنه...

امید بخدا بریم ببینم چی پیش میاد...

امشب باغ دعوتیم....رفتم ارایشگاه و اومدم

ایشالا  به همتون خوش بگذره اخر هفته ی خوبی داشته باشید

پسندها (3)

نظرات (11)

فریبا
19 تیر 93 15:41
الناز جونم انشالاه با همین آ»پول جواب میگیری مطمئننننننننننننننننننن دکترت تا دیده فولیکول خوب بوده این آ»پولو این ماه داده من همیشه دعات میکنم و به فکرتم
الــنـــازجوون
پاسخ
فرییا جونم عزیزدلم امیدم به خداست قربونت بشم مرسی خدا فرشته ی تو دلیتو برات نگه داره ابجی جوون
زهراخ
19 تیر 93 19:48
سلام گلم انشا...ک بهت خوش میگذره واذیتت نمیکنن انشاا...بوووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ماهم خوبیییییی؟انشالله...اذیت کنن اذیتشون میکنم خخخخخخخخمیبومست
مامان بهزاد
19 تیر 93 21:13
انشاا... همیشه خوش باشی شماهم آخر هفته خوبی داشته باشی غمتو نبینم هیچ وقت
الــنـــازجوون
پاسخ
ممـــــــــــــــنونم......قربونت بشم گلم.....ایشالا نمیبینی و منم هرگز غصه تون رو نبینم جیگر
نی نی برفی من برفین
19 تیر 93 21:20
عزیزم ممنون از لینکت امیدوارم خونه مامان شووووووشووووویی خیلی بهت خوش بگذره در ضمن همیشه اعتماد به نفس داشته باش البته اگه خواستی
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی......باعث افتخاره..اره باید داشته باشم دیگه نمیشه که نداشت مرسی عزیزممممممممم کوچولوتو ببوس
بــــــــــــاران
21 تیر 93 9:41
سلام خانمی ریلکس باش وتا میتونی خوش بگذرون ویه لحظه هم لبخند از لبات بیرون نره بووووووووووووووس برای مهربونم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام گلم باران جونم بله سعیمو میکنم عزیزم..دعام کن
نی نی برفی من برفین
21 تیر 93 11:24
چشم خوشگل خانم .زودی بیا به ما هم بگو چه خبر بود منتظریما
نی نی برفی من برفین
21 تیر 93 11:26
چشم خوشگل خانم.زودی بیا به ما هم بگو مهمونی چجوری پیش رفت منتظریما
غزل
22 تیر 93 10:28
لووووووووووووووس .... خیلی هم خوش میگذره ... سعی کن اگه چیزی شد عادی برخورد کنی ...اما خوش میگجذره ... بیخیال فعلا به فولیکول فکر کن .... خخخخخخخخخخخ ایشالا که میای خبرای خوب میدی .... نی نی دار هم میشی . خدا همه کارهاش درسته ....
الــنـــازجوون
پاسخ
قوبونت بلم که اینهمه بی وفاشدی و سری به ما نمیزنی جیگرمالهی فداتشم شکرخدا بدک نبود خوب بود اره فولیکول بهترین گزینه برای فکریدنه خخخخخخخخ مرسی چیگر ایشالله خیلی زود خودتون خبرای خوب میدین به ملت و اولش به من میبوسمت
آجی عارفه
23 تیر 93 0:51
سلام.. ای بابا همه از خانواده شوهر می نالن ای داد
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خخخخخخخخخخخخخخ واقعا معضلی شده.....خوبی خانمی چه خبر؟
هدیه
23 تیر 93 19:09
سلام عزیزم انشالله بهت خوش بگذره و با خبرای خوب بیای پیشمون همین که فولیکولت خوب بوده یعنی امید روزنه ای است که خدا بهت نشون داده انشالله به حق این ماه عزیز خدا دامنتو سبز می کنه دلم روشنه برات از خدا می خوام به احترام کسایی که پیشش آبرو دارن هر چه زودتر به خواستت برسی و یه نازگل خوشمل و سالم بهت بده انشالله دوست دارم راستی دعا کن اینجور که بوش می یاد وبمو آزاد نمی کنن اوضاع بدتر از اینه که فکر می کردم فقط الناز برام دعا کن واقعا دارم می میرم از غصه تموم دلخوشیم بود
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم قربونت بشم مرسی الهی خدا حاجت دل خودتم بده به زودی....عه باز نشده؟؟؟؟نمیدونم چر ااینطو ری شده ...
آجی عارفه
24 تیر 93 1:08
مرسی الناز جونم..سلامتی ..دارم درس میخونم واسه کنکور94
الــنـــازجوون
پاسخ
افرین خانمی......موفق باشی برات بهترین ها رو ارزو میکنم عزیزدلم