دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

سومین سالگرد عروسی مون مبــــــــارک

1393/4/16 13:16
771 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو

تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی

سالروز یکی شدنمان خجسته باد . . .

 

امروز سومین سالگرد عروسی مونه...رفتیم تو سال چهارم

امیدوارم تاعمر داره و عمر دارم یه لحظه ازم جدا زندگی نکنه و ازش دور نمونم و همیشه و همیشه....فقط و فقط دلخوش یه دونه همسر مهربونم باشم...

دیروز وقت پریم بوداما نیــــــــــومداما باز امروز بی بی چکم منفی شدباز وسوسه شدم....خواستم اگه مثبت شد امروز یه خبر توپ برای همسری داشته باشم...چه خبر بهتر از بابا شدن برای مهربون منهمین که داشتم تست میکرد گریه میکردم تو دلم التماس میکردم به خدا که خدا جونم دیگه اخرین بی بی چکم باشه و اینو دو خط ببینم....اما قربون خدا بشم بازم میخواد منتظر باشم.....تونوبتماگه بگم ناراحت نشدم دروغ گفتم....اما خب بعدش به خودم اومدم...وقتی خودم بقیه رو دلداری میدم چرا خودم بشینم غصه بخورم...پس بیخیال دنیا...بیخیال غصه

امروز همسری ارومیه هستش چهار به بعد میاد ببینیم بعد از ظهر برنامه مون چیه...

صبحی نقدا کادمو گرفتم

دیروز که پ نیومد امروزم تا الان خبری نیست...صبح خونه رو م رتب کردم و جارو کشیدم و گفتم یه پست بذارم بدوام برم دوش بگیرم بیام نماز و انشالله بعدش ساعت سه شروع تلاوت جز نهم قران...بچه ها ..دوستای گلم تو این روزای مبارک....برای همتون دعامیکنم انشالله خدا به تک تک آرزوهاتون جواب بده و بهترین ها رو براتون در نظربگیره....یه دنیا خوشبختی ارزوی من برای همه شما..چه اونایی که مث من متظرن..چه اونایی که نی نی تو دل دارن....همیشه دلتون شادباشع به حق همین روزای مقدس

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

زهراخ
16 تیر 93 13:28
سلام عزیزم.سالگردیکی شدنتون مبارک انشاا...که ب پای پیربشین.وهرچی ارزوداری بهش برسی عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام زهرا جونم ابجی قشنگم....مرسی خانمی ایشالا تو ین روزا ی مبارک اروزهات براورده بشه..
غزاله
16 تیر 93 14:00
عزیزم تبریک میگم سالگرد عروسیتونو.ایشالا تا دنیا دنیاست کنار هم با دلی خوش زندگی کنید و در اینده ای نزدیک مامان بابا بشید. الناز چه جالب شما ی هفته بعد ما عروسی کردین و حالا ما با هم منتظریم.
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی غزاله جوووووووووونم دوست خوشکل و ناز خودممممممممممممممم///فداتشم ...جدی میگی فقط یه هفته؟چه خوب....انشالله به زودی و باهم مامان میشیم خدارو چه دیدی.....میبوسمت عزیزممممممممممممم
مامان آینده
16 تیر 93 14:10
عزیزم مبارکتون باشه انشاالله به پای هم پیر شین ننه امیدوارم به آن چه که می خواهی رسیده باشی و اگه نشده بود باز هم توکل کنی و از نو شروع کنی...سخته ولی ممکنه گلم زندگیتون پر از نور خدا و خوشبختی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامانی جونم خ...مرسی عزیزم ننه رو خوب اومدیمرسی انشالله از زندگی مشترک راضی هستی و راضی تر خواهی شد با اومدن یه فرشته از اسمونای خدامون....مرسیییییییییییی...بله و این اتفاق افتاد و من کلی خوشحالم چون خدا بهم این اراده و نیرو رو داد که دپرس نشم مرسییییییییییی
ستاره
16 تیر 93 14:31
مبارکه عزیزم ... انشاالله به پای هم پیر و شاد باشید .... نگران نباش گلم یه کم ناراحتی خب طبیعیه ولی امیدوار باش و از خدا بخواه بهترین رو برات رقم بزنه منم برات دعا میکنم و از خدا می خوام اونطور که به صلاحش هست دلت رو شاد کنه گلم ...
الــنـــازجوون
پاسخ
ستاره جونم دوست و ابجی خوبم مرسی خانمی همچنین انشالله از زندگی مشترکت تا اخر راضی و خشنود باشی و زودی نی نی توام بپره تو دلت و بعدشم تو بغلت جیگرم...مرسی دعاهای شما ابعث شد من خوب بشم بعدا هم نی نی میاد مطمئنم...میبوسمت گلم
مامان هلیا جون
16 تیر 93 14:57
هر چه زودتر به آرزوهات برسي گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مامانی جونم انشاله که شماهم تو این روزهای مبارک هر حاجتی داری بهش برسی.... الهی امین
❤مامان مهسا❤
16 تیر 93 15:47
النازجونم سالروز یکی شدنتون مبارک باشه عزیزم ´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
الــنـــازجوون
پاسخ
وااااااااااااااااای عزیزم مرسییییییییییییییییی فداتشم الهی که هر ارزویی داری بهش برسی مرسیییییییییییی
فریبا
16 تیر 93 16:36
سلام الی جون 3 سالگرد ازدواجتون مبارک الهی همیشه خوش باشی و در حال خوش گذراندننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن شوهرت باید به داشتن تو افتخار کنه تو گلی عزیزم بی بی خیلی زود بوده باز هم صبر نکردی آخه من از دست تو کچلی گرفتم اما میدونم خودمم این روزها رو داشتم انشالاه جمعه میایی میگی 2 خط شددوست دارم مراقب خودت باش
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام الهی قرونت بشم عزیزم من راضی نیستم کسی مخصوصا تو بخاطر من کچل بشیا گفته باشم خخخخخخخخخ....مثبت و دو خط و همه چی پر خخخخخخخخخخخخ....فداتشم گلی از خودته مرسی ابجی نازم خیلی دوستون دارم و به داشتنتون افتخار میکنم بی تعارف...
بــــــــــــاران
16 تیر 93 16:49
الیییییییییییییییی جون مبارکههههههههههههههه ماهم هفته دیگه 4 سال تموم میریم تو 5 الهی تو این سال از زندگی مشترکتون خبر بابا شدنو بهش میدی من مطمعنممممممممممممم زود بی بی گذاشتی وای اگر مثبت میشد شوهری قورتت میداد بعد ما دیگه الی نداشتیم پس خدا رحم کرده به ماگذاشته چند روز دیگه مثبت بشه انشااله که حداقل شوهری خودشو کنترل کنهعزیزم قلبت خیلی مهربونه حتما خدا جواب مهربونیاتو میده بووووووووووووووس بازم مبارکهههههههههههه
الــنـــازجوون
پاسخ
بارا نجونم از همین الان تبریک میگم دوست خوبم الهی یه عمر شادو خوشبخت زندگی کنی ولی ازاین به بعد سه نفری و خوشبخت تررررررررررر....نه بابا مثبت کجابود...پر زدذو رفت خخخخخخخخخخخخخخ بیا اپم
مامان سویل و آراز
16 تیر 93 19:48
سلام سلام الناز جونم سالگردتون مبارک امیدوارم سالهای درازی با عشق امروزتون و با یه نینی خوشگل سالگردتونو جشن بگیرید امیدوارم امروز بهت خوش بگذره عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلااااااااااااااااام شهره جونم خوبی عزیز دلم...ممنونم عزیززززززززززززم...انشالله. خدا سایه ی شما رو زا سر دختر و پسر خوشکلتون کم نکنه ...شادباشید.....یاشا شهره جوووووووونم
بابا و مامان
17 تیر 93 2:54
سالگرد عروسیتون مبارک عزیز دلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مــــــــــــــــرسی دوست مهربونم شادباشید
مامان هدیه
18 تیر 93 15:20
به به مبارک مبارکه سالگرد ازدواجتون ایشالله سالیان سال کنارهم خوش و خرم زندگی کنید راستی طاعات قبول برای منم دعا کن عزیزم که وبم آزاد شه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام هدیه جونم مرسی عزیزدلم....مرسییییییییییممنونم ایشالا که زودی شماهم به ارزوت برسی عزیزدلمایشالا که ازاد میشه