دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خـــــــــــــــــــــدایا

1393/4/13 13:17
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

خـــــدای آسمونـــــــــــــا......خدای بی همتای من....خدای روزای ماه رمضون....خدای مهربونیها....خدای لحظه های دم افطار که با زبون بی زبونی خواهش میکنم که سهم همه منتظرا رو بدی منم حاجت روام کنی....خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا منو این ماه شرمنده ی همســــــــــــرم و مادرم و دل خودم نکن...

همسری که الان هرکاری میکنم میگه نکن الناز اذیت نکن خودتو به خودت فشار نیار.....باهاش از سفره بی بی رقیه میگم و نفرات رو میشماریم و از دلخوشی هامون میگیم...هرروز با مامانم از نذری که برای رمضان داریم میگیم...خـــــــــــــــــدایا منو شرمنده ی این دوتا فرشته  ی زندگیم نکن....بابام بفهمه داره پدربزرگ میشه از خوشحالی ذوق میکنه ....الناز همش میگه میخوایم نی نی تو بغل کنیم زود بی بی چک بزن....خدایا یعنی میشه این ماه منم بی بی چکم دوتاخط نشون بده خیلی رویا شده برام دیدن این صحنه

 

خـــــدایا دستمو بگیر  نذار بیفتم... نذار خرد شدم نمیدونم این ماه اگه نشه دیگه چیکار باید بکنم...

دیروز یه اشتباه کردم صبح بی بی چک زدم تا شب با شوهرم لج و کل کل کردم

خدایا منو ببخش

امروز مامان شوشو زنگید و گفت فردا افطار دختر عموی مادرشوهرم دعوت کردن شوشومم گفت که نمیتونیم چون ماموریتم.....بالاخره بعد یه ماه یادشون افتاد یه پسرم دارنشاکی

خـــــــــــدایا کمکم کن 

پسندها (6)

نظرات (7)

فریبا
13 تیر 93 13:28
عزیز دلم الناز جون انشالاه مامان شدی به خدا توکل کن ناراحت نباش و استرس رو از خودت دور کن بسپار به خدا هر چی صلاح و خیره همون بشهههههههههههههههههه
زهراخ
13 تیر 93 14:33
سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الهی قربونت برم ناامیدنشوحتماتواینماه به بزرگی وعزیزخداحاجت دلت رومیده ودل شوشوجونت ومامان گلتوباباجونت و.............شادمیشه ومیشین یه خانواده 3نفری
مامان سیما
13 تیر 93 22:51
خدای بزرگ یار و یاورت دوست خوبم
الــنـــازجوون
پاسخ
ممنونم عزیزم
بــــــــــــاران
14 تیر 93 9:51
توکل به خدایی که بی منت میبخشه خیلییییییییییییی دعات میکنم انشااله مصلحتت تو همین ما مبارک رقم بخوره/اصلا عجله نکن ونگو اگر این ماه نشه...بسپار دست توانمند خدا بیشتر ما میفهمیمت چون تمام این روزا رو چشیدیم پس فقط توکل کن وبس
مامان الناز
15 تیر 93 16:20
توكلت به خدا باشه ايشالاه دست رد به سينت نميزنه اما النازي برو يه بي بي ديگه بزار من كه دلم اب شد
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیز دلم همینطوره تولک به خداست اما نمیدونم گاهی ادم سست میشه ناامید میشه ولی فقط خدارو دارم....سعیده جون انشالله اگه تا پنجشنبه دووم بیارم تست میکنم
مامان بهزاد
15 تیر 93 16:58
سلام عزیزم هیچ وقت امیدتو از دست نده ماه رمضان ماه خدا بر شما مبارک باشه انشاا... هر چه زودتر به حاجتت برسی الاهی آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــین
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامی بهزاد کو ولو خوبی گلم...مرسی طاعات شمام قبول باشه و این ماه براتون مبارک باشه عزیزم...توکلم به خداست و احتیاج دارم به دعاهای شما دوستان
ستاره
15 تیر 93 22:23
سلام جیگر .... انشاالله خدا برات بهترینها رو به حق این ماه عزیز رقم بزنه ... و زودی از انتظار در بیای گلم ...