دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خـــــــدایا شــــــــــــکر این ماهم گذشت

1393/4/16 20:57
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم مینویسم اذان مغرب به افق تهران در حال پخشه...

درست دوساعت قبل متوجه شدم خانم پری تشریف اوردن....اما شکرخدا بدون اینکه یه ماه ده روز دوماه تاخییر داشته باشه اومد.....الهی به امیدت

از بعد از ظهر درد عجیبی زیر شکمم بود...میگفت چرا یهویی اینجوری شدم...گفتم لابد قبل ظهر جاروکشیدم اذیت شدم ...خلاصه شوشو که ساعت 3ونیم اومد خونه و پنج و ربع دوباره  رفت سرکار مثلا ارومیه بود شانس من...خخخخ...شوشورفت خواستم پاشم به خودم برسم شام اماده کنم دیدم نه حالم خوب نیست همینکه رفتمwcمتوجه شدم....بعـــــــــــــــــله....دیگه اومدم انقد گریه کردم...دپرس شدم....بافریبا جونم گپ زدم خیلی دلداریم داد خدا نی نی تودلشو براش نگه داره...همینطور باران جونم خیلی دلداریم میدن...خیلی خوشحالم از داشتنشون...به شوشو اس دادم که این ماهم پــــــــــــــرشوشو اس داد:فداتشم قربونت بشم فدای سرت برو حموم دوش بگیر بیام بریم بیرون..

بعد به خودم اومدم دیدم بابا من خودم به همه روحیه میدم امید میدم چه وضعیه که من دارم...حالم خیلی خوب شد و به کارام رسیدم...اما خیلی درد دارما.....اثرات دارو امپوله مطئنا....یکم پیش بامرمی جون حرف زدیم گفت الناز برو آی یوآی البته بادکترت مشورت کن....فردا نه اما پسفردا انشالله میرم مطب با یه دنیا امید و روحــــــــــیه...

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا شکرت من خیلی بیخود کنم تو کارت دخالت کنم خداجونم

پسندها (6)

نظرات (7)

زهراخ
16 تیر 93 23:48
خداجونم همه روبه ارزوهاشون برسون الهی امین درپناه حق بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس نفس
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی امین زهرا جووونم
بابا و مامان
17 تیر 93 2:53
عزیزم بمیرم الاهی خدایا خودت کمککن ایشالاه الناز جونم هم به مراد دلش برسه
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزم خدانکنه این چه حرفیه...من که حالم خوبه و هیچی بهترازاین نمیشه....فداتشم...ایشالامن تو همه کسایی که منتظرن به حاجت دلشون برسن الهییییی امین
بــــــــــــاران
17 تیر 93 10:11
سلام الی جونم منم مثل تو تاخیر داشتم یادته که خیلی دیر به دیر پری میومد اما ماه های آخر یعنی دوماه پشت سرهم دقیق سر وقت اومد واین من ودکترمو خیلی خوشحال و امید وارم کرد توهم خوشحال باش که تخمک گذاریت فعال شده یه تغییراتی ایجاد شده به نظر من تو احتیاجی به آی یو آی نداری فقط یکمی دیگه صبور باش آفرین دختر پر انرژی وآفرین به شوهر باشعورت
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام باران جونم دوست گلم....بله خیلی خیلی خیلی امیدوار و خوشحالم...بله همینطوره که میگی عزیزدلم....ای یو ای رو خودم نمیگم اگه دکتر گفت قبول میکنم و خدومو باز میسپارم به خدای مهربونم.....مرسی عزیزززززززززززززززززززم فداتشم خیلی خانمی
مامان خانومی
17 تیر 93 12:44
سلام النازم درسته ما همدیگرو خیلی وقته میشناسیم ولی عزیزم تو و من میدونیم چقد عذاب و انتظار کشیدم حالا خدا فرشته به من داده و تو هم به همین زودیا مامان میشی فرشتت میاد تو دلت عیبی نداره عزیزم پری جلو و عقب کردنش نشونه خوبیه یعنی بدنت میخواد بگیره یه فرشته کوچولو
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست خوبم قدیمی خودم...بله خیلی سختی کشیدیم...خداروشکر بخاطر فرشته ی شما عزیزم...منم خدا کریمه برامون...حالم خوبه نگرانم نباش و دعام کن میبوسمت
آرزو
18 تیر 93 1:40
سلام الناز جون....خیلی وقته میخونمت...اما خاموش....از وقتی که وبلاگت اسمش بود آغوش خالی که...این چند وقته خیلی در گیرم...اما همیشه میخونمت...این دفعه که دیدم یه تصمیمی گرفتی...با اجازت میخوام یه چیزی بهت بگم.... اول از همه اگه امکان داره میشه تویی یه پست جدا بگی چند سالته..چند وقته ازدواج کردی..چند وقته تصمیم داری برای بچه...من دکتر نیستم...اما برات میگم که برای چی اینا را میپرسم...لطفا خصوصی را بخون...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی خوبین؟مرسی که هستین و میخونین و پشتم هستین؟باشه چشم خصوصی جوابتون رو میدم
غزاله
18 تیر 93 1:55
عزیز دلم درکت کردم.ولی میخوام تو رو قویتر از الان ببینم. مگه نمیگی تخمدانت پلی کیستیکه خوب اول درمان تو کامل کن بعد ببین اگه نی نی نیومد غصه بخور فدات شم.
الــنـــازجوون
پاسخ
عزیزدلم سعی میکنم قووووووووووووووی باشم و خداروشکر الان هستماره فعلا به فکر درمان خودم هستم بعد خدا خواست نی نی هم میاد خدا بزرگهمیبوسمت دوستم به هرحال غصه نیخورم سعیمو میکنم بووووووووسس
فریبا
18 تیر 93 11:38
الناز جونم انشالاههههههههههههههههههههههههه ماه دیگه مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه روحیه ات توپه خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی فریبا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم اره عزیزم خیلی خوبم شکر خدا مرسی ابجی جوووووووووونم