دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

درد دل با فرشته ی آسمونیم

1393/4/2 13:05
260 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلام دخـــــــــــترپـــــــــــسر قشنگم

فــــــــــــــرشته ی آسمونی من که نمیدونم این ماه  اومدی یا میای تو دلم یانه؟

ولـــــــــــــــی مامان جون از خدایی که قراره تو رو به مصلحت خودش بفرسته تودلم خواهش کن...تمناکن توروبفرستهبگو مامانم داره از غضه دق میکنه...ازتنهایی داغونه...دلش فرشته شو میخواد...بعد اینهمه دوا درمون اینهمه انتظار تو مطب های دکترا دیگه داره کم میاره....بگو تورو این ماه بفرسته تو دلم....خیلی اذیت شدم مامان جان ...خیلی بیقرارم...خداخدامیکنم این ماه بیای دیگه امپولایی که زدم رو تکرار نکنم خداجونم نذار دلم بشکنه منم امیدم به خودته ..

مامان جونم دیروز به یه سیدی که ماه به ماه میاد توکوچشون برام نذر کرد و یه مبلغی داد و قرار شده این ماه خبری بشه نذرشو بده به همون اقای سید....برام نان روغنی نذر کرده که تو ماه رمضون برای کوچشون پخش کنه...وهزار جورنذرای کوچیک و بزرگ...

خدایا دل مامانم رو نشکن ....خدایا صبرم بده....خدایا امیدم بده...خدایا دیگه حس میکنم قوی نیستم...ضعیف شدم...ناتوانم و تو توانایی خدای پاکی هاااااا...

خــــــــــــدایا سهم همه دوستای منتظرم رو بده نذار دلشون بشکنه

خدایا ماه رمضون رو در پیش داریم به همین ماه عزیز همه مادراکه نی نی تودلشونه نی نی هاشون رو سالم تحویلشون بده....واونایی که منتظرن رو حاجت بده...الهـــــــــــی امین

امروز از صبح که از خواب بیدارشدم حالم خوب بودا اصلا دپرس نبودم یهویی بعدش یه حال بدی اومدسراغم یه کسالت خاص...رفتم رو تردمیل و ویبره که وقتم بگذره که اونم به سفارش فلیبا و بالان اومدم پایین خخخخخامروز روز نوزدهممه و باید چن روزی منتظر بمونم خدایا این ماه پری نیاد و منم مامان بشم..یاحق

پسندها (8)

نظرات (8)

fateme
2 تیر 93 15:17
غمگين ننويس دلم اتيش ميگيره ..... روزاي خوب هم درراهن
الــنـــازجوون
پاسخ
چشم......انشالله
مامان النازي
2 تیر 93 17:03
ايشالاه به اميد حق
الــنـــازجوون
پاسخ
عــــــــــــــــــزیزم
زهراخ
2 تیر 93 19:10
سلام گلم خوبی؟؟عزیزم حتماخداداره صدات رومیشنوه وخیییییییییییییییییییییییییییلی زودجوابت رومیده وب زودی مامان میشی گلمالهههههههههههههههههههههههههی امین بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی فداتشم خوبی؟مرسی انشالله که میشنوه صدامو دعام کن عزیزم
مامان سویل و آراز
2 تیر 93 20:38
الناز جونم غصه نخور عزیزم ایشالا تو هم مثل دوستات بزودی نینی دار میشی خدا دل هیچ مادری رو نشکنه خدا دامن هیچ مادری رو بی فرزند نکنه الهی امین
الــنـــازجوون
پاسخ
الهــــــــــــــــــــــی آمین دوست گلم برام دعا کن خیلی محتاج دعاهاتونم
آجی عارفه
2 تیر 93 22:20
سلام الناز جون خوبی عزیزم ..چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیزم .... خوبی؟؟؟؟؟؟ عزیزم هنوز که نی نی نیمده ایشالا خدا دامنتو سبز کنه.. منو که یادته آبجی عارفه ...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلاممممممممممممممممممممممممم ابجی جووووووووووووون خوبی عزیزم؟بله که یادمه کجایی پ دختر؟دلک برات تنگ شده بود؟داداش کوچولو چطوره؟نه هنز نیومده توکلم به خداست...تودلت پاکه و معصوم تر از منی...برام دعا کن
مامان بهزاد
3 تیر 93 12:37
سلام عزیزم غصه نخور خدا بزرگه امیدتو از دست نده
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمم خوبی؟والادست خودم نیس..حال به حال میشم
فریبا
3 تیر 93 17:18
الی جونم ناراحت نباشششششششششششششششششش من از خدا خیلی این روزا برات خواستم انشالاه به مرادت ممیرسی نبینم غصه بخولییییییییییییییییییییییییییییی
الــنـــازجوون
پاسخ
چشم عزیز دلم به لطف شما دوستای بامعرفتم نبایدم غصه بخورم فقط گاهی دلتنگی میکنم و بس میبوسمت جیگرممممممممم
مامان ستاره
5 تیر 93 1:41
انشاالله عزیزم امیدت به خدا باشه اگه صلاح بدونه حتما میده عزیزم .... نذرت قبول حق
الــنـــازجوون
پاسخ
بله خدا صلاح بدونه انشالله امیدم به خداست