دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یه پست عجله ای اما پر از ذوق

1393/3/28 12:52
449 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــلام سلام سلام

یه دنیا خوشبختی  و سلامتی براتون از خدای معجزه ها و بزرگمون میخوام

من خیلی عجله دارم امروز همسری ارومیه ست و قراره ساعت2بیادبرای نهار و بعدش بره شرکت و

واااااااااای از یه ساعت پیش پای تلفنم....تلفن سووووووخت...برم نهار بپزونم برم حموم وقت کنم میام مینویسم

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان دینا
28 خرداد 93 14:47
خوش خبر باشی الناز جون منتظریم تا خبر خوش بشنویم
الــنـــازجوون
پاسخ
ایشالا
زهراخ
28 خرداد 93 14:59
سلام ابجی جونم فقط زودییییییییییییییییییییییییییی بیا
فریبا
28 خرداد 93 17:05
سمین
29 خرداد 93 15:51
سلام خانمی ایشالا ماشالا یه دختر خوشگل توی دلت نشسته.نمیدونم چرا گفتم دختر یهو اومد روی زبونم منم نوشتمش
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خوبیییییین...انشاللهخدا از دهنتون بشنوه گلم برام دعا کنینی دختر یا پسر ف رقی نداره من دلم دختر میخواد اما از پسرم نمیشه گذشت هرچی خدابخواد مرسیییییییییییی
مامان بهزاد
30 خرداد 93 17:28
سلام عزیزم منتظر خبرهای خوش هستم به منم سر بزن
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوستم مرسی انشالله دعام کنین....چشم حتماااا