دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

لیزرررررر

1393/3/27 15:57
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

روزهمه بخیر

واااای دیشب همسری از بانه رسیده بود و نشسته بود تو خونه برگه هاشو تنظیم کرده بود ساعت ده به بعد رسید خونه ی مامانم...یکم بعدش فوتبال ایران نیجریه شروع شد و نشستیم برای تماشا....خلاصه صفرصفرمساوی شد و ماساعت یک و نیم بامداد راه افتادیم سمت خونه....سرراه سبزی پاک شده و ماستی که برای زن داداش تهیه کرده بود رو دادیم بهشون و اومدیم خونه خودمون قصر قشنگمونبه پیشنهاد همسری چای گل گاو زبان دم کردیم و خوردیم و رفتیم لالا....دومین اقدام این ماه رو هم رفتیمصبح همسری هفت رفت و من بعد بدرقه اش اومدم و لالا کردم تا ساعت 9 و بعدش بیدارشدم و مرتب کردم خونه رو و ساعت 10 منتظر لیلابودم که برسه و بریم....چن دقیقه به ده لیلارسید و من اماده بودم....رفتیم...رسیدیم مرکز بریا لیزر که هم خداروشکر خلوت بود هم اینکه معطلمون نکرد چن دقیقه ی خیلی کوتاه  نشستم و بعدش صدام کردن.....رفتم و وااااااااااااااااااااای چه درد کشیدی مخصوصا بناگوشم و دورلبمخلاصه یه ربع طول کشید و بعدش راه افتادیم و اومدیم خونه و نهارمون رو اماده کردم....قراره بعدازظهرایشالا بریم برای سونوگرافی....نیمدونم قرار ه چیو بررسی کنن؟و چی بشنوم؟اما خداروباوردارم و توکلم به خودشه و منتظر خبرای خوشم انشاللهبعدازسونوگرافی میریم کیک تولد لیلارو سفارش میدیم منو لیلا وهمسری....

فردا شام دعوت شدیم خونه ی عموجاوید اینا...

هم تولد لیلا هم داداش کوچولوشه بایکی دوروز فاصله که تولدشون رو یه روز میگیرن...تولد ابجی کوچولوم مبـــــــــــــــــــــــارک

پانزده سال تمام و وارد 16سالگی میشی عزیزم انشالله که 120 ساله بشی و یه دنیا خوشبختی انتظارتو میکشی....همون طور که به من میگه ابجی امیدوارم واقعا بتونم درحقش خواهری کنم همیشه

دوست جونام برام دعاکنید میبوسمتون یاعلی

پسندها (4)

نظرات (4)

فریبا
27 خرداد 93 16:56
عزیزممممممممممممممم الناز انشالاه این ماه مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییی تولد آبجی اتم مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههه دوست دارم خواهریییییییییییییییییییییییییییییییییییی راستی لیزرتم مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم فریبا جونم عزیزم مرررررررررسی زنده باشی و انشالله نوه نتیجه هاتم ببینی فداتشم بوووووووووووس
بــــــــــــاران
28 خرداد 93 9:40
مبارککککککککککککککککککککککککککککک هم لیزرت هم تولد آبجی لیلا هم اینکه به زودی مامان میشی
الــنـــازجوون
پاسخ
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی عزیزممممممممممممممممممممممممممممم انشالله من که خیلی خوش بینم
رومینا
28 خرداد 93 13:01
الناز جون مطمئن باش که دیگه این انتظار تموم میشه و میای خبر های خوب خوب میدی
الــنـــازجوون
پاسخ
مـــــــــــــرسی جیگرم ایشالااااااااااااااااااا
زهراخ
28 خرداد 93 14:57
سلام گلم هم لیزرت مباااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه وهم تولدابجی لیلاتوانشاا...تواین ماه خبرای خوشی میشنوی بووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خوبی...اومدی؟مرسی گلم فدات مرسییییییییییییی