دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

انتظار بلندمن

1393/3/26 22:03
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خدای اسمونا و زمین

خدای بزرگ خدای رحیم

الان دوساله که همش منتظرم....ازوقتی هم که وب مینویسم همش مطالبم تکراریه....بگذریم ازاینکه قبلا وبلاگ داشتم و حذف کردم و گمنام موندمخداجونم چرا انقذصبرت زیاده و ما بنده ها انقد کم صبریم؟بااینکه از همیشه امیدوارترم و راضی شدم به رضای خدا اما بازم ته دلم باخودم میگم اگه نشه چی؟گاهی به ذهنم میرسه دیگه نیام و ننویسم تااینکه بعد یه مدت با خبر خوش بیام....تکراری شدم برا دوستام با نوشته های کاملاتکراری..اما میبینم تنها جایی که میتونم راحت باشم و یکم سبک شم همینجاست...میدونم روزی میرسه که منم مث خیلی از دوستام از خوندن و یادواری گذشتم که الانم باشه یه حالی میشم میدونم که به همین زودی منم مامان میشم برای همین مینویسم که تااخر عمرم قدر زندگی و همسرم و بچه ام رو بیشتر از قبل بدونم...خداجونم چی میشه اگه یه روز برسه منم بیام و یه پست اختصاصی بزنم و کلی ذوق کنم....تصویر بی بی چک رو بزنم و از مثبت شدنشون و از حالم بگم.....خــــــــــــدایا

....

....

........

.....

....

...میشه یکی از این فرشته هارو تو این ماه که بیش تر ازماههای قبل امیدوارم بفرستی برای من؟ببخش که توقعم بالاست...اینهمه صبرو انتظارکشیدم پس باید لیاقتشو بهم بدی تا مادر یه نی نی ناز از جنس فرشته های خودت باشم....خداجونم دستای بلندشده به سمت خودت رو خالی برنگردون نذار بشکنم نذار با تاسف به هرکی ازم میپرسع چه خبر بگم هیچی این ماهم نشد....خدایا منتظرم جواب بیشتر از دوسال انتظارم رو بگیرم...

التـــــــــــــــماس دعا

پسندها (5)

نظرات (4)

مهسا خانوم
26 خرداد 93 22:12
سلام.ایشالله یک نی نی ناز بدنیا میاری.هیچ وقت از بزرگی خدا غافل نشو.وهمیشه تو غم وشادی یادش باش. واین ایه رو وقت وبی وققت ودر هر زمان بخون تا ایشالله مامان شی رَبی لا تَزَرنی فَرداً وَانتَ خیر الوارٍثین. این ایه خیلی معتبره. راستی موافق هستین با تبادل لینک؟
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست خوبین عزیزم؟انشاله گلم توکلم به خدای مهربونه...چشم تو گوشیم یادداشتش کردم همه جا بخونمش و داشته باشمش....مرسییییییییی...بله چرا که نه باعث افتخارمه اما باز کردم وبلاگتون رو نوشت وبلاگ مورد نظریافت نشد نکنه مسدود شده باشه وبلاگت عزیزم؟
azra
27 خرداد 93 3:39
انشالله جواب می گیری عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی دوستم بااینکه ادرسی از خودت نذاشتی مممنونم از نظرتون
مامانه کیاناوهانا
27 خرداد 93 13:07
خصوصی
الــنـــازجوون
پاسخ
چشممممم
زهراخ
28 خرداد 93 14:53
النازم انشاا...........خداحاجت دل همه رومیده ب خصوص النازجون من نفسم درپناه حق