دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

حـــــــــالم بده

1393/3/24 13:46
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خوبید دوستان؟

من امروز حالم خوب نیست...

از دیروز خیلی کم شکم درد داشتم اما امروز از صبح که بیدار شدم شدید ترشده....زیر دلم سمت چپ همش حباب میترکه انگار و تیر میکشه یه درد که تا به حال اینطوری  شو ندیده بودم....نفخ دارم انگار زیردلم

قرار شده بود صبح برم سونوگرافی اما شب اخر وقت  به لیلا اس دادم گفتم دخترعموجون صبح نمیریم کاراتوبکن نهاربیا بعدظهر میریم مطب...پاشدم قیمه درست کردم....لیلا 11:45رسید خونه ما...

الانم یه چن دقیقه ست نشستم کارم تموم شد...نهارمیخوریم و ستایش میبینیم و بعدشم میریم تا ببنم این بار چی میشه خدایا....

دیروزهم همسری یه جورایی مریض شد تب کرد و عرق کرد و بعدش خوب شد شب دوباره بد شدامروز میاندواب هستشو بعدازظهر اگه دیرکنیم میاد دنبالمون مطب.....خدایا دیگه انقدکشش ندیم چطوره؟من سختمه انقد دکتر رفتن چقدربرم سونو چقدر دارو بخورم اخه خدایااااااااااااااااااااااااااااااادوست جونا التماس دعا 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان حلما طلا
24 خرداد 93 14:04
سلامممم..... منم دردزیرشکم داشتم خیلی شدیدبودولی قابل تحمل.... رفتم دکترآز حاملگی داد.....مثبت بود5 هفته بودم..... شایدواسه توام خبراییه النازجوونم..... البته مال من مثل حباب نبودهی تیرمی کشیدشدید زیردلم.....انشاالله امروزتوی برگه سونوت نوشته بشه: ساک حاملگی مشاهده شد
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزمممممم خوبی خانمی فداتشم دختر گلت چطورهههه....فداتشم اره منم درد داشتم اما خب فک رکنم از امپول منو پیور بوده باشه....دیروز رفتم حاملگی درکار نبود اما خب خبر خوبی بود مینویسم تو وبلاگ میبوسمتتت
زهراخ
24 خرداد 93 17:29
سلام گلم انشاا....که وقتی ازسفربرمیگردم خبرای خوشی میشنوم بوووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم کجا انشاللهسفرسلامت...مرسییی
غزاله
25 خرداد 93 0:34
اندکی صبر سحر نزدیک است.... الناز جون قرار نبود ناامید شیا....ایشالا که حال خودت و همسری خوب میشه.ما که دعا میکنیم.
بــــــــــــاران
25 خرداد 93 13:11
عززززززززززززیزم انشاالله درمانت تموم میشه و دیگه فقط برای بارداریت میری پیش دکتر غصه نخور همه چیز درست میشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی باران جونم ایشالا فداتشممممم