دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

________میلاد__________

1393/3/23 1:07
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عید بزرگ شیعیان مبــــــــــــــــــارکدوستای گلم عیدتون مبارک انشالله که هرچی تواین شب بزرگ از خدا میخواهید بهتون بده و دلتون رو شاد بکنه به حق امام زمان

من بعد از ظهر رفتم و آمپولم رو بهم تزریق کردن و خلاص...خداروشکر هیچ اذیتی ندارم فکرمیکردم شاید کمردرد یا شکم درد داشته باشم....اما اونم ندارم شکرخدا....بعد رفتیم خونه عمو و یه چن ساعت اونجا  بودیم تا بعدش اومدنی لیلا دختر عموم رو هم باخودمون اوردیم خونه ی بابا ایرج...بعدش قبل  شام امیر و داداشم با شیرینی عیداومدن خونه....بابااومد....شوشوجونم از استخراومدو بعد داداش و امیر رفتن و ماهم شاممون رو خوردیم به همین راحتی

خیلی دلم میخواست فردا روزه باشم اما دارو دارم نمیتونمتازه دکتر رزیمم گفته که ماه رمضون رو روزه گرفتن رو تعطیل کن....چون باید روزانه 10-8لیوان اب بخوری و کلی ورزش کنی و دارو بخوری.....من اگه دکتر زنان بهم دارو نده میگیرم انشالله...

خدایا حاجت دل همه دوستام رو بعد منو بده...الهی امین.....خداجونم تمنا میکنم  گره از مشکل ما و بابام هم باز کن...الهی امین...دوستان التماس دعا میبوسمتون....آدینه و عید خوبی رو داشته باشید

پسندها (2)

نظرات (2)

زهراخ
23 خرداد 93 10:11
سلام نفسم خوبی؟عیدروبهت تبریک میگم واست دعاکردم یه عالمه انشاا...خداصداموشنیده باشع بوووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فداتشم عزیزممممممم مرسی فداتشم عید شماهم مبارک مرسی عزیزم شادباشی
مامان آینده
23 خرداد 93 19:17
عیدت مبارک انشاالله سال دیگه عید نمیه شعبان نی نی گلت در آغوش گرمتون باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم ممنونم و انشالله برای شما هم هینطورباشه یاحق