دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

یه روز گرممممممممممم

1393/3/11 16:08
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وااااااااااااااااایکه چقد هوا گرمه خــــــــــــــــــــــــداجونم

دیروز همسری خوش تشریف داشتن ساعت قبل 17 رسیدن خونه با کلی شوق و ذوق و لبخند و مهربونی و بـــــوسنهار خوردیم چای کنارهم خوردیم قرار شد بریم دندانساز برای دندون شوشو....پاشدم حاضر شدم رفتیم دکتر وبعدش رفتیم برای من مانتو تابستونی و مانتو مشکی خریدیدمو بعد یکم خرت و پرت و بعدش یه دور زدیم و اومدیم خونه ی بابا ایرج...یکم نشستیم شام خوردیم و ساعت12اینا اومدیم خونمون....

صبح همسری رو بدرقه کردم رفت ماکواومدم لالا و ساعت 10 اینا بیدار شدم دیدم بعــــــــــــله اعظم جون اس ام اس پشت اس ام اس ....خواست که بریم بیرون....پاشدم حاضرشدم و رفتیم سرقرار...با اعظم جون و دختر گلش فاطمه(خانم و دختر همکار شوشو) رفتیم خیابان مافی که برای فاطمه تخت و کمد پسند کنیم ...وای چه سرویس هاییی داشتن دلم ضعف رفت واسه نی نی نداشته ام که قراره یه روززززززززززززززززززی بیاد و من تو همچین تختایی بخوابونمش جیگرموضمنا امرزو با یکی از بهترین دوستای نی نی وبلاگیم دوست وایبری هم شدیم غـــــــــــــــــــــــــــزاله جونمخوشحالم از داشتنت و بودنت غزاله جونم.....

امروز شوشو بیاد شاید پیشنهاد بدم بریم خونه ی باباشضمنان وامدنی گوجه سبز خریدم.....بدجور هوس کرده بودم اوردم انقد خوردم خخخخخخخ

دوستون دارم 

به امید روزای خوب دوستام

پسندها (5)

نظرات (8)

غزاله
11 خرداد 93 16:15
عزیزم من بیشتر ...
مامان النازي
11 خرداد 93 16:55
ايشالاه يه روزم ميري واسه خودت ميخري به زودي زود بعدشم يادت باشه حالا منو گم كردي تو گوشيت باهات قهلم
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم عزیزززززززززززززم انشاللهالتماس دعا دارم عزیزم....فداتشم ببخشید والا بخدا وایبرم نداشتم تو اون گوشیم الان نصبیدم دیگه دارم بووووووووووووووس
فریبا
11 خرداد 93 17:16
الناز جونممممممممممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم گوجه سبز اوایل خیلی میخوردماااااااااااااااااااا ی بی بی بزاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دوست دارم ایشالاهه نی ین زودی میاد براش میری خریددددددددددددددددددد
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم توخوبی عشقممممممممچی بگم واللهتوکلم بخداستانشالله خدا برای همه منتظرا بخواد بوووووووووووووس
زهراخ
11 خرداد 93 20:42
سلوووووووووووووووووم النازجونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انشاا...به زودی زودنی نی جونت میادوواسش تخت وکمدو..........میخری درپناه حق عاشقتم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام زهرا جونم خوبی عزیزم؟ببخش منو نمیتونم بیام وبت برام باز نمیشهفداتشم خوشکلم برام دعا کن شاید دعات بگیره و خدا سهم منم بده دوست دارم
مامان حلماجونی
12 خرداد 93 3:08
ای خدا ای خخخخخدددداااااا توهمین ماه عزیزیه سه قولوپسربه این النازجوون مابده من 9ماه دیگه بیام ببینم بازم می تونی هررووزززهرررر رروووززز بری عشق وحالو خرید..... من دعاهام ردنداره منتظرسه قولوها باش ..... دیگه اونجوری نمی خوادورزش کنی لاغربشی به صورت خودکارتا پسرات بزرگ بشن روزی 1کیلوازوزنت کم میشه
الــنـــازجوون
پاسخ
ســــــــــــــــــــلامخوبی مامانی؟ایشالا ایشالا ایشالا خدا از دهنت بشنوه عزیزم برام دعا کن فداتشم سه تا هم شد شد ناشکر نیستیم اما فعلا همون یکی بیاد مرسی برای دلداریت دوست دارم
بــــــــــــاران
12 خرداد 93 9:28
النازی بی بی من بعد 20 روز تاخیر مثبت شدا شایدم بیشتر قبلش منفی میشد عزیزم نکنهههههههههههههه مامان شدی آخه اون قطره کارش درسته انشاالله هرچی خدا بخواد گلمبرات آرزو میکنم یه نی نی کوپولی تو دلت جاخوش کرده باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام باران جونم خوبی عزیززززززم باران جونم التماس دعا امروز از اون مدل تب سنجا هستن بی بی چکا از اونا زدم هیچ تغیری کرد نه یه خط نه دوخط هیچی نیومد خخخخخخخخفعلا منتظرم فردا شوشو از ماموریت بیاد یکی دیگه بخرم...
بــــــــــــاران
12 خرداد 93 13:59
اشتباه شده خراب بوده باز امتحان کن الان از امام رضا خواستم دل هممون رو شاد کنه وبی بی تو گلم مثبت بشه توکل به خدا انشالله که مثبت میشه
الــنـــازجوون
پاسخ
باران جونم مرسییییییییییییییییی فداتشم واقعا ممنونم التماس دعا
❤مامان مهسا❤
12 خرداد 93 15:11
عزیزم به طور اتفاقی به وبتون سر زدم ایشالله خدا بهتون یه نی نی خوشگل و ناز میده امیدوارم هر چه زودتر هرچی خوشحالی وخوشبختی فقط مال شما باشه اگه دوست داشتین همدیگرو بلینکیم خانمی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خوب هستین؟خوشحالم که به وبم سرزدین...باعث افتخارمه حتمااااااااااااااا من که لینکتون کردم به اسم سایمان خوشکلم...