دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خــــــــــــــــدایا شکرت

1393/3/3 13:38
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از همه تولد دوست عزیزم رو تبریک میگم

عزیزم فریبا جون ایشالا که زندگی خوب و ارومی داشته باشی و لحظه لحظه ی زندگیت پرباشه از خوشی و سلامتی و هیجان

دیروز خبردار شدم که فریبای عزیزم مامان شدهخـــــــــــــدایا صدهزار مرتبه شکرت....واقعا این یه معجزست...من باورم نمیشد....خدایا خدایییت رو در حق دوستم تمام کردی....چقد از تنهایی هامون از اینکه میترسیم به دلمون بمونه مادر شدن و ....حرف میزدیم شــــــــــــــــــــــکرت خداجونم....فریبای عزیزم ایشالا بارداری راحتی داشته باشی و خدا یه نی نی توپولوی قشنگ و ناز و سالم بهت داده قدرشو بدون و خدارو شکرکن و برای منم دعا کن عــــــــــــــاشقتم عزیزم

پسندها (6)

نظرات (7)

بابا و مامان
3 خرداد 93 13:58
عزیز دلم ایشالاه به زودی خبر بارداری خودت و برامون بنویسی به دوست گلتم تبریک می گم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشالا باهم
باران
3 خرداد 93 14:06
سلام النازم شک نکن مامان بعدی خودتییییییییییییییییییییییی امسال سال پربرکتیه
الــنـــازجوون
پاسخ
امیدوارتر شدم خانمییییییییییییییییی
بــــــــــــاران
3 خرداد 93 14:55
مامان بعدددددددددددددددددددددی خودتی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
ایشالاااااااااا
زهراخ
3 خرداد 93 17:50
سلام نفسم قربونت برم انشاا...خبرخوش بعدی مامان شدن خودته عزیزدلم.فریباجون مامان شدنت مبارک.النازجونم عاشقتم درپناه حق
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام قربونت بشم خانمی مرسی بووووس
مامانه کیاناوهانا
3 خرداد 93 18:37
واااااای الناز جون ایشا اله به زودی خبر بارداری خودت رو بنویسی عزیزم.....
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام فداتشم مرسی عزیزززززززززززززم قربونت بشم
مامان فاطمه جون
3 خرداد 93 22:10
سلام گلم اول از همه خیلی ممنون که درخواست دوستیمو قبول کردی. دوما اینکه امیدوارم به زودی صاحب یه فرزند خوشگلو تپل ومپل شی مادر شدن حسی قشنگیه ایشاالله به زودی زود ازین موهبت برخوردار شی عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم باعث افتخاره...دخترتون خیلی نازن خدا حفظشون کنه....میام بادقت میخونم وبلاگتون رو وقت کنم...ایشالا توروخدا برام دعا کنید بدجور درگیرشم
فریبا
4 خرداد 93 8:35
عزیزممممممممممممممممممممم ممنون الناززززبه خدا اولین نفری که توی خوشحالیم به یادش بودم خودت بودییییییییی مطمئنم مادر بعدی خودتیییییییییییییییی دوست دارم دوست جون و خواهررررر گلمممممممممممممممممممممممم
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم عشقمممممممممممممممم خوشحالی تو خوشحالی منم هست بخدا عاشقتم بوووووووس