دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

من میترسم

1393/2/31 22:22
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وای من میترسم

جـــــــــدی  نبود.....نمیترسم اما الان تو این ساعت تنهام تو خونه و همسری هنوز نیومدهساعت8:30قراربودبرسه اما توگردنه قوشچی اتوبوس خراب شده موندن توراهخداروشکر اما حالا توراهه و چیزی نمونده برسه خونه نهایتا تا 30دقیقه دیگه خونست

خــــــــداجونم خودت مواظب همه بنده هات باش مخصوصا مسافرا اونایی که دائما توراهنالهــــــــــی آمین

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 خرداد 93 8:41
ایشالاه به سلامتی همسری مهربون الان دیگه رسیده ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشند
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیز دلم خدا بچه ها و همسرشمارو هم براتون حفظ کنه
زهراخ
1 خرداد 93 13:03
سلام نفسم انشاا...که صحیح وسالم میرسه خونه درپناه حق عاشقتم