دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

25 اردیبهشت پنجشنبه تولد مها کوچولو

1393/2/26 0:24
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شب بخیر......ایشالا که جمعه تون خوب و خوش بگذره دوستای گلم

امروز به من خوش گذشت خداروشکر...دیروز رفتیم با همسری کادوی تولدی که دعوت شده بودیم رو خریدیم...

 

این هاپو رو خیلی وقت پیش برای خودم پسند کرده بودم اما بعدش منصرف شدم...بعدش رفتیم از اقا محمد خلیلی جوراب شلواری و خرت پرت خریدیم و رفتیم خونه ی باباایرج...امروز صبحم من ساعت 9:45بیدارشدم و اماده شدم با آژانس رفتم خونه ی باباایرج...اصلا و اتو و.... بعدساعت 3:50 عمو افشین اومد ورفتیم منزلشون...بله تولد دختر عمو افشین بود مها کوچولوی نــــــــاز که من خیلی دوسش دارم خیلی خوشکلهتا غروب اونجا بودیم خیلی خوش گذشت....بعد من اماده شدم شوشو اومد دنبالمو مریم جون مامان مها خیلی اصرار کردن که من بمونم اما شوشو قبول نکرد ...شام باز همه جمع بودن خونه ی عمو افشین...شوشو خسته بود ما اومدیم خونه و مامانم موند اونجا و بعدش بابا ایناهم رفتن اونجا...منم به شوشو گفتم بریم بیرون چون خسته بود نرفت منم دپرس شدمشوشو گفت شاید فردا که جمعست با همکارش اقای ولیپور بریم در در ....نمیدونم حسشو داشته باشم یا نه....چن تا عکس از مها جون روز تولدش میذارم...دوستون دارم 

 

ماشین برقی هم کادوی بابا ایرج به مها خوشکله....اما چرا نباید این کادو مال نوه ی بابام یعنی نی نی من باشه؟حسودیم شد خخخخخخخخخ

پسندها (7)

نظرات (4)

بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:40
مها جون تولدت مبارک عزیزم ایشالاه تولد نی نی خودت عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی مامانی انشالله عزیزدلم التماس دعا
زهراخ
26 اردیبهشت 93 9:42
سلتم نفسم خوبی تولدمهاجون روتبریک میگم فدات شم به زودی زودتولدنی نی خوشکل خودت هم میرسه عاشقتم درپناه حق
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی عزیزم فداتشم.....مواظب خودت باش...التماس دعا
هدیه
26 اردیبهشت 93 12:23
مبارک باشه تولد مها جون امیدوارم یه روزی تولد نی نی گلت رو بگیری و نی نی گلت کادوهای خوشمل بگیره
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی هدیه جون عزیزم ایشالاشماهم هرچه زودتربه ارزوهات برسی گلم شادباش بوس
حکیمه نیک بخت
27 اردیبهشت 93 23:35
همیشه به جشن وشادی النازجووون ...انشالاتولدنی نی کوچولوت خودت
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالا