دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

23 اردیبهشت روز پــــــــدر

1393/2/22 18:20
228 بازدید
اشتراک گذاری

دخـتــَــر کـه بــاشی

میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته


همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

دوست دار تو . . 

بابای عزیزم و همسر مهربونم روزتون مبارک....خــــــداروشکر میکنم بخاطر داشتن این دوفرشته...من واقعا خوشبختم...یکی از بهترین باباها و یکی از بهترین همسرای دنیا رو خدا بهم داده

                      خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــــاشکـــــــــــــــــــــــــــــــــــرت                

امروز همسری قراره بره عروسی و منم میرم خونه ی باباایرج...قرار بود فردا همسری تعطیل باشن اما باید برن سرکار اما ارومیه ست و نزدیک خودمعصرم میریم خونه ی مادرشوشو و شبم انشالله خونه ی باباایرجم....

           دوستان عیدتون مبارک انشالله همیشه سایه ی پدر و همسرتون بالاسرتون

شــــــــــادباشید

پسندها (7)

نظرات (4)

زهراخ
22 اردیبهشت 93 20:30
سلام گلم انشاا...همیشه شادباشین عاشقتم درپناه حق
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزم
فریبا
23 اردیبهشت 93 12:01
سلام گلم منم این روزو به همسرت و پدر گلت تبریک میگم انشالاه همیشه شاد باشی و سایشون بالا سرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
الــنـــازجوون
پاسخ
مــــــرسی فریبا جونم همچنین خانمی
بابا و مامان
24 اردیبهشت 93 17:28
عزیز دلم خدا نگهدار باباجون و همسر مهربانتون باشه انشالاه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی همچنینی عزیزم
فدایی محیا
25 اردیبهشت 93 15:33
ایشالا همیشه باهم خووووووووووووووووش باشید
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی همچنین شما دوستم