دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/28 22:14
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نـــــــــــازم

مامانی چقدر جات تو خونمون کنارمن و بابایی خالیهیه چن روزه میدونی  به چی فکرمیکنم ؟اینکه توکنارمونی و داری چهار دس و پا میری و من و بابایی داریم با نازواداهای تو زندگی میکنیماصلا مامانی یه حس خیلی عجیبی بهم دس میده که یک نفردیگه اضافه بشه به خونمون و اون یه نفر نی نی ناز من باشه خداجونم مگه من چیکارکردم که اینهمه باید سختی بکشم درسته وقتی یکم سختی بکشی و بعد به ارزوهات برسی خیلی شیرین تره ولی من که دیوونه ی نی نی هستم دیگه یک سال برام بسه خداجونم توانقدبزرگی انقد رحیمی انقدر بنده نوازی منو هم ببین ویه نی نی بهمون بده تا منم بتونم نی نی خودمو بغل بگیرم و وقتی یه نی نی از کنارم رد میشه حسرت نخورم یا خدا کمکمون کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عرفان خان
29 فروردین 92 15:31
سلام خاله جونم ... سال نو مبارک ... از خدای مهربون میخوام امسال بیای تو وبلاگم و اعلام کنی دارم پسرخاله یا دخترخاله دار میشم ... برات بهترینهارو در سال جدید در کنار نی نی و باباش آرزو میکنم ... بیا پیشم خوشحال بشم ... باشه ؟؟؟



سلام عزیززززززززززززززززم الهی فداتشم که چقد نازی
مرسی عزیز دلم آمـــــــــــــــین
عزیزم دوست دارم خاله جوووووونم بووووووووس
امير علي شيرين گندمك
29 فروردین 92 18:16
سلام خاله ما خبرهاي خوب ميخوايم


سلام عزیز دلم شما دلت پاکه دعا کن شاید خدا هم خواست
عزیزم فعلا که دو روز از پ گذشت تکرر ادرار و کمر درد دارم گاهی شکمم درد میکنه
نمیدونم شاید مث هرماه خیالاتی شدم به هرحال امیدوارم این ماهم نشه که میرم دکتر خدا خودش کمکمون کنه
مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 17:14
عزیزم انشاالله که به زودی به ارزوت میرسی و یه نی نی خوشگل میاد بغلت


سلام خانمی مرسی عزیزم انشالله 5 روز از پریودم گذشت ببینیم خدا چی میخواد 2740062737 رمز
مامان تارا
1 اردیبهشت 92 20:05
از خداوند بزرگ میخوام این دفعه دیگه خانواده تون اینطوری بشه


سلاااااااااااااام خانمی
تارا جونم خوبن؟ببوسینشون
انشالله توکلم به خداست
امین
مامان سروش و سروین
1 اردیبهشت 92 23:38
سلام خانومی. خوبی؟ از نی نی چه خبر؟ ما منتظریم ها. الناز جون یه پیغام خصوصی برات گذاشتم.


ْسلام عزیز دلمممممممممممممم خوبی خانمیی؟
نی نی هاتو ببوووووس
عزیزم امروز که دوشنبه ست دارم با دوستم میرم آزمایش خون بدم 6 روز از وقتم گذشته
اخه باشگاه میرم نیمتونم خوب نرمش کنم نگرانم کمیرم ازمایش تاخیالم راحت شه
فداتشم عزیزم خصوصی رو میرم ببینم