دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/28 15:11
289 بازدید
اشتراک گذاری

من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود

ماه من،میدانم که به زودی آفتابی خواهی شد

من این را ازقاصدکهای خوش خبرشنیده ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پويا كوچولو
28 فروردین 92 15:37



bia yaho
مامان طنین
30 فروردین 92 0:32
چه مطلبهای قشنگی مینویسی الهی با تمام وجودم برات از خدا میخوام که به زودی زود یه دختر خوشگل و یه پسر کاکل زری بهت بده تا تو هم با این قلب پاک و مهربونت هدیه ات رو از خدا گرفته باشی . و باید قول بدی که با دختر منم دوست بشی باشه خاله جون؟؟؟؟؟


ْسلام خانمی مهربون خوبین؟طنین جون خوبن؟مرسی عزیزم نمیدونم من که از ته دل اینارو مینویسم حالا که شما خوشتون اومده واقعا خوشحالم مرسی آمین شماهم دعا کنین شاید بین اینهمه آدم دعای شمامامانی فرشته کوچولو بگیره و منم صاحب نی نی بشم
چشم حتما قول میدم چون یه جورایی حس نزدیکی بهتون دارم
توعکس دیدم که با طنین رو سرسره هستین یه لحظه فکزرکردم خودمم اخه من قد و هیکلم مث مال شماست من النازم از ارومیه 23 سالمه 2ساله که ازدواج کردم شماهم خواستین مشخصات بدین تا لینک کنیم و برای هم همیشه بمونیم
خوحشال شدم دوست عزیزم
مامان طنین
30 فروردین 92 17:15
سلام من هم ندا هستم 31 ساله اهل تهران و میدونم که به زودی زود خدا بهت یه نی نی ناز میده حالا از هر جنسی که باشه و در ضمن من توی سومین سال عروسی باردار شدم و امیدوارم تو هم تو این سال مثل من این تجربه رو داشته باشی .
مامان ایدین
4 اردیبهشت 92 0:51
سلام خانومی خوبی گلم عجله نکن عزیزم
صبر داشته باش ایشالا بزودی مامان میشی


سلام خانم گل
مرسی عزیزم
توکلم به خداست
و امیدوارم و منتظر بوس مرسی