دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/2/2 23:30
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان

مامانی دیگه باهات قهرم دیگه ام منتظرت نیستم اصلا نیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا جواب آزمایشم منفی بود دیگه خدا خودش بخواد تو رو میده نخواد دیگه نمیخوام قهـــــــــــــــــــــرم مامان برو با اون بالابالایی ها خوش باش میخوای بیای پایین که چی بشه؟بااومدنت فقط دل سه چهار نفر آدم رو شادمیکنی اون بالا که جات خوبه پس بموون اصلا هم برات مهم نباشه که اینجا یکی که خیلی تنهاست و همش چشم انتظاره چه عذابی از نبودت میکشه دیگه نیا خوب؟؟؟دیگه ازت هیچی نمی نویسم تا دلم برات تنگ نشه نمیخوامت

             

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 23:45
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


سلام با کمـــــــال میل خوشحال میشم
مامان فهيمه
3 اردیبهشت 92 23:58
دوست عزيز مگه الان چندوقته ازدواج كرديد كه اينقد بيتابى؟مطمئن باش هر وقت موقعش بشه صاحب نى نى يا نى نى هاى خوشگل ميشى،توكلت به خدا باشه،برات دعا ميكنم و از خدا ميخوام حاجتت رو براورده كنه،اينقد بيتاب نباش عزيزم


ْسلام غهیمه جوووووونم
شبتون بخیر
عزیزم خوبین؟
من 2سالم تموم شد واالن 9-10ماهه که اقدام کردیم برا نی نی ولی خوب خیلی دوس داریم نی نی داشته باشیم
مرسی عزیزم
خدا روشکر و راضیم به رضاش خدا همه حاجتهای شمارو هم روا کنه دوست گلم
مامان فهيمه
4 اردیبهشت 92 9:21
خب عزيزم تازه دو ساله ازدواج كرديد هنوز كلى وقت داريد،تازه اگه خداى نكرده حتى مشكل نابارورى داشته باشيد الان ديگه تو ايران اين مشكل كاملا برطرف شده،با دكتر مشورت كن اگه لازمه تحت نظر باش انشالله به زودى اسم وبلاگت عوض ميشه و ديگه آغوشتون خالى نيست


بله عزیزم
جدیدا تصمیم گرفتم خودم باشم و شاد باشم و دیگه بهش فکرنکنم و خدا رو هم راحت بذارم دیگه دخترخوبی میشم مرسی مامانی جووووووونم مواظب دخترخوشکلت باش عزیزم بووووووووس
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 اردیبهشت 92 9:55
گلم سلام از روحیت خوشم اومد
امیدوارم که دفعه ی بعد مثبت بشه
نا امید نباش
راستی ببخشید این سوالو میکنم؟
شما مگه چند وقته که ازدواج کردی که اینقدر عجله داری؟
اگه خیلی وقته دکتر رفتی یا نه؟ بعضی داروها هست که تخمک گذاری و کلا تشکیل تخم رو تقویت میکنه با پزشکت مشورت کن گلم
دکترها میگن تا 1 سال بعد از ازدواج تاخیر در بارداری طبیعیه
بازم شرمنده از سوالام و شاید هم فضولیم


سلام دوست گلم خوبین؟نی نی گلت رو ببووووووس
عزیزم من دوساله ازدواج کردم و نزدیک یه سالم هست که اقدام کردیم
نه دیگه بیخیالم و قراره که به خودم و زندگیم برسم تا وقتی که لایق شدم خدا بهم نی نی بده
عزیزم دکترهم رفتم ولی نه جدی
اما امکانش هست برم و زیر نظرباشم تا هم مواظبخ ودم باشم ولی دیگه بیقراری نمیکنم فدات عزیزم
امير علي
4 اردیبهشت 92 11:58
سلام الناز جون اشكالي نداره گلم . .


سلام عزیزم
فداتشمممممممممممممممممم بوووووووووووووووووووووووووووووووس خوشکل خاله رو بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسش کن
هدیه خدا
5 اردیبهشت 92 1:21
سلام عزیزم . شبت بخیر . امیدوارم هر چی زودتر خدا اون هدیه ی بزرگ رو که انتظارش رو داری بهت بده . و بدون خیلی اون روز دیر نیست فقط توکلت و زیاد کن . فقط خدا خدا خدا


سلاااااااااام خانمم
شب شما هم بخیر
امین عزیزم
امیدوارم و توکلم به خود خداست
خدا خدا خدا
مرسی دوست عزیزم و مامانی گل
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
16 دی 93 16:39
الناز جونم عزیزم با خوندن مطالبت خیلی ناراحت شدم و بغض کردم عزیزم ..ایشاله سریع بچه دار بشی گلم منو هم بزار جز منظرهای نی نیت