دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

وای خدا این بار سومه مینویسم و حذف میشه

1392/12/26 17:22
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوشکلم

فداتشم خسته شدم این بار سومه دارم مینویسم خدا رحم کنه این بار رو

عزیزم امروز خیلی خسته شدم... امروز بابایی از ساعت7صبح رفته شرکت برای تسویه ...از ساعت 9 صبح ارایشگا بودم تا ساعت 2:30 وای اصلاح داشتم و رنگ مش...خودمم به دوستام کمک کردم...ابروهامو یه مدل اسپورت خیلی خوشکل برداشتن همه میپسندیدن میگفتن از مدل ابروی من براشون بردارن خخخخبابایی شماهم 4 زنگ زد که تو راهه داره میرسه...اما بعدش یه نیم ساعت بعد زنگید گفت پیش سجاده و رفتن ماشین رو نشون دکترش بدن خخخخخخخخ...منم تاالان منتظرشم قراره بیاد بریم خرت پرتامو بخرم...اگه مشکلی پیش نیومد و عمه جونتون منزل تشریف داشتن شب بریم کادوی عیدشون رو بدیم اخه معلوم نیست ما کی حرکت کنیم عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهراخ
26 اسفند 92 19:17
سلام ابجی جونم انشاا...که خیره گلم دلم واست تنگ شده
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اسفند 92 8:18
مبارکه ایشالاه به سلامتی و دلخوشی
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی گلم همچنین
فرزانه مامان علی اکبر
27 اسفند 92 8:56
النازی جوووووووووووووون پیشاپیش عیدت مبارک انشالا سال 93 خدا یه نینی سالم بهت عیدی میده
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیز ممممممممممممممممم سال نو شماهم پیشاپیش مبارک..... مرسی عزیزم خیلی مواظب شازد پسر نازت باش گلم شادباشین خنده برلباتون همیشه
زهراخ
27 اسفند 92 9:12
سلام گلم ابجی جونم من دارم میرم مشهدعاشقتم بایسلام خانمی عزیزم التماس دعا مواظب خودت باش.....سال نو پیشاپیش مبارک با ارزوی بهترین ها
فریبا
27 اسفند 92 10:17
مبارکااااااااااااا باشه سالییییی پر از خوبی و خوشی رو برات آرزو میکنم عزیز دلممممممممممممممممممممممم
الــنـــازجوون
پاسخ
[مامرسی عزیز دلم همچنین انشالله سال فوق العاده ای داشته باشی خواهرجووووون
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:19
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خیلی خوشکل بود عزیزم سال نو شماهم مبارک باارزوی بهترین ها
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:54
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی بسیار زیبا بود سال نو شماهم پیشاپیش مبارک انشالله با خوشی و خنده
خاله صبا
18 اردیبهشت 93 16:37
سلام سلام حتما به من و جرقه سر بزنید جرقه ی ما هم مثه جیگره شما تو دله مامانشه ! ایشالله که زودی دنیا بیاد و شیرینی زندگیتون شه