دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

میخوام فکرکنم که هستی...ساده با نینیم

1392/12/25 12:46
267 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین هدیه ی خداوندی که البته هنوز تجربه ای ازت ندارم  ازامروز میخوام مثبت فکرکنم همه دوستام یهم دلگرمی و امید میدن چطورمیتونم انقدمنفی فکرکنم ازامروز میخوام تووجودم حست کنم...تاامروزهیچ حس خاصی نداشتم و ذوق نمیکردم اما امروزکه با مامان جونم یکم حرف زدم خیلی دلم روشن شده و امیدوارم دارم ذوق مرگ میشم مامانی...نمیگم اگه نیومدی ناراحت نمیشم نه اما خب امروزکه انقدشنگولم اگه جواب منفی بگیرم خیلی ناراحت میشم اما خب میتونم به زندگیم ادامه بدم و منتظرماههای آینده باشم....امامامانی من تو این چندماه اخیر انقد حس خوب نداشتم مث امروز...مامان وبابای من هیچ نوه ای ندارن  بااومدن تو کلی ذوق میکنن عزیزم...چی میشه اومده باشی و سال نود و دو رو باهمه تلخی هاوشیرینی هاش خوب تمومش کنیم...دل بابایی جونت رو شادکنیم دوتایی ... آخ چه حس خوبی دارم وقتی بهت فکرمیکنم نازدونه ی من...دوسال کم نیستا مامان جان یه عمره...بیاوبه زندگیمون رنگ وروی نو بده...دل مامانی وبابایی خیله تنگته عزیزم میخوایم بریم توسال چهارم زندگی مشترکمون پس دیگه نازبسه کوچولوی سفید وخوشکلم...وای الهی فداتشم بااون پوست سفیدت لباسای رنگی تنت کنم بابایی قورتت میده...بابایی همیشه میگه الناز برسم خونه همش بچه رو گازمیگیرم و میلیسمش خخخخخخخخ عاشق نی نیه پس دیگه بیاکه وقتشه حیفه بابابه این خوبی رو زود نیایی و نبینیش...دلم روزی رو میخواد که وقتی ازخواب بیدارمیشی باهات بازی کنم اب دهنت بیاد رو چونت  وصورتت اخخخخخخخخخخخ عاشقتم ...بعد چهاردست وپا بازی  کنی بابایی که اومد همون طوری بری طرفش و بابایی بغلت بگیره...دلم قلقلک میخوره وقتی بهت فکرمیکنم همه کسم....دوست داریم مامان جان....مرسی ازهمه دوستای گلم که هیچوقت تنهام نذاشتن و همیشه بهم روحیه دادن خداروشکربراداشتن همه این مهربونا....دوستای گلم ببخشیدخیلی ساده نوشتم دلتنگ نی نیم بودم هرچی به ذهنم رسیدنوشتم....بوس ازهمه التماس دعا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهراخ
25 اسفند 92 13:16
سلام عزیزدلم قربون اون دل مهربونت برم من عزیزم امیددارم که قبل ازسال تحویل نی نی اومده باشه تودلت ودل مامان وبابایش روشادکنه انشا....مواظب خودت باش نفسم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی بداتشم نرسی انشالله صلاح خداهرچی باشه میپذیرم نرسی بووووووس
مامان ستاره
25 اسفند 92 14:24
مامانی من الان تو دلتم واسه همین اینقدر ذوق داری ( از طرف نی نی ) انشاالله
الــنـــازجوون
پاسخ
ستاره آبجی دییونم نکنفداتشم خواهرجوووونم انشالله به حق همین روزا نی نی همه منتظرازودبیاد
نیلوفر جون
25 اسفند 92 14:55
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
الــنـــازجوون
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ ایول فدات عالی بود
مامان الناز
25 اسفند 92 22:43
ايشالاه كه ني ني تو دلتهمن كه دلم روشنه الناز جون
الــنـــازجوون
پاسخ
وای خداکنه عزیز دلم فدات بشم مرسیییییییییییییییییییی
فریبا
26 اسفند 92 8:37
الهییییییییییییییییی به حق همین دهه و به حق فاطمه زهرا دوستم آزمایشش +بشه و به آرزویی قلبییییییش برسه خدای من خدای روز و شبهام الناز بیشتر از همیشه محتاج توست دستشو خالییییی بر نگردون آمین
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی فدات بشم فریبا خواهر خوبم....مو به تن سیخ شد اصلا اخر پیامتو خوندم فدات بشم انشالله خدا حاجت دل همه تو جمع اونا مال من و تو و بقیه رو هم بده انشالله
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 92 9:04
الاهی فدای دل تنگت عزیزم ایشالاه که اومده باشه