دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

آخرین شنبه سال92

1392/12/24 22:36
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم...سلام نازدونه ی مامان الهی فداتشم یه روزم گذشت وخبری نشدومن همچنان منتظرم اگه خبری نشداخرای سال میرم آزمایش و خبرخوش میارم برای همه...هرچند♡♡♡مامانی امشب آهرین شبیه که من بدون بابایی اومدم خونه ی باباایرج...چون آخرین بارهستش که میره بانه و فردا آخرین روزکاریشونه وبه کمک خدا این سال هم به خوبی وخوشی تموم میشه و یه سال خوشکل دیگه رو شروع میکنیم...مامانی هیچ دردی وحسی ندارم امافقط انگارتوشکمم حباب میترکه خخخخخخخ دلیلشو خداعالم است....خداجونم خیلی بهت احتیاج دارم کمکم کن میخوام مامان بشم هرچندآمادگیشودارم و میدونم اگه نشه هم ازپانمیفتم و خیلی زودبه هدفم میرسم...همه دوستای گلم همه اونایی که منتظرن رو ازچشم انتظاری دربیارواین دم آخری دلشون روشادکن..الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ستاره
24 اسفند 92 22:42
فدای دل مهربونت عزیزم ... انشاالله عزیزم ... اون نی نیه دیگه داره تو دلت آب دهن می ترکونه ... ولی گذشته از شوخی من به دلم افتاده مامان شدی جیگر انشاالله که خدا منو شرمنده ات نکنه جیگر ... دوستت دارم ..آخه یه حسی همش بهم می گه تو مامانی
الــنـــازجوون
پاسخ
وای فداتشم ستاره جوووووون خیلی عزیزی دشمن شرمنده باشه قداتشم خیلی امیدم میدی دوست دارم انشالله خداقسمت همه کنه آمین بووووووووس
باران
25 اسفند 92 9:18
وااااااااااااااااای الهی پست بعدی جیغ وهورا باشه/منم امروز وقتمه ونشدم خیلی دارم التماس خانم زهرا میکنم الهی خبر بارداریتو زودی بشنویم عسلم بووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام واااااااااای جدا باران جووووونم انشالله که نمیادوجاش نی نی ماهت میاددوست جونم انشالله خیره ابجی
فریبا
25 اسفند 92 9:47
sلام الناز جونم خوبی؟؟؟الهیی به حق همین دهه و به حق فاطمه زهرا نی نی ات باشه که داره توی دلت حباب میترکونه و از علائم بارداریت باشه انشالاه میری آزمایش و خوش خبری عزیز
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلمممممممم خوبی فداتشم انشالله خواهری و مطمینانی نی توام خیلی زودمیاد وای دلم قلقلک میخوره چقد خوشی کنیم با اومدن نی نی هامون انشالله
مامان سویل و اراز
25 اسفند 92 11:49
سلام الناز جون خوبی؟ اینجا یه حال و هوای دیگه داره (مژده ای دل که مسیحا نفسی میاید که ز انفاس خوشش بوی کسی میاید) من شادیمو از حالا کردم به دلم افتاده نینیت اومده حالا به خاطر دوستان وبلاگیت امروز یه بیبی چک دیگه تست کن خبرشو بده خدایا توکل به تو
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی شماخوبی گلم?گل دخترو خوشکل پسرتوازطرف من ماچ بکن خانمی،،،خداروشکرگلم..وای عزیزم انشالله خیلی دلگرم میشم باپیامهای دوستام .....خاطرتون خیلی عزیزه اما اجازه بدیدفردایاپسفردامیرم تست خون و باخیال راحت بهتون جواب میدم... ،....خیلی دوست دارم اره بخدا توکلم به خودخداست....بووووووووس
زهراخ
25 اسفند 92 13:08
عزیزم ابجی جونم دیشب خیلی واست دعاکردم ودرخونه حضرت زهراروزدم وکلی گریه کردم که خداصلاحش باشه یه نی نی نازتودلت باشه وپست بعدی باخوشحالی باشه عاشقتم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم ابجی جونم فداتشم خدادل شماروهم شادکنه خواهر بوووووس