دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

شمارش معکوس تا نوروز

1392/12/20 12:03
299 بازدید
اشتراک گذاری

20 اسفند 1392

سلام به همه نی نی ها و مامان های عزیزم

نی نی خوشمل خودم درچه حاله؟وروجک باز من بلاتکلیف موندم اخه عزیزدل مامان.....نه شما اومدی نه ...دیشب به سفارش دوستای گلم  رفتم بی بی چک خریدم بااینکه میدونستم منفی میشه اما بازم برای محکم کاری تست رو زدیم....البته امروز صبح دیگه نمیدونم یا زوده که منفی نشون داد یا واقعا بازم یه تاخیر بوده اما این دوسه ماه اخیر منظم بودمخوب دیگه حالا شده کاریشم نمیشه کرد...فقط خدا کنه به مسافرت نخورم چون میدونید که اذیت میشه ادم...

دیروز روز خیلی بدی داشتم البته شب قبلم افتضاح بودتا بعد ظهر رو تخت موندم و نانداشتم از جام پاشم...اخرسر شوشو برای بار دوم زنگید صحبت که کردم بهترشدم خونه رو مرتب کردم بعدش یه دوش گرفتم و باز دوباره رفتم رو تخت و با فریبا جونم چتیدیمحس میکردم همسری رو رنجوندم به پیشنهاد فریبا جون یه نامه و یه شاخه گل گذاشتم رو میز شوشو اومد و بعدش اومد سراغ من....قبلش اشتی کرده بودیما اما نه اینجوریشوشو اومد یکم حرف زدیم دل دادیم قلوه گرفتیم بعدش گفت پاشو حاضرشوبریم بدیم کنترل رو درست کنن باز ناکارشده بود آخه بعد شوشو مهر شرکتش گم شده بود رفتیم اونم سفارش دادیم...و یکم خرید...

بعد پیشنهاد داد بریم پارک جنگلی و شرکتشون غرفه گرفته بودن تو نمایشگاه گفت بریم همکارامم ببین و آشناشو...قرار بودبریم...مامانم زنگ زد الناز شام بیاید ها دو روزه نیومدین...منم ترجیح میدادم نریم پارک جنگلی...رفتیم خونه ی بابا...وای هوا انقد خوشکل بود......نم نم بارون میومد و قبلشم اومده بود و بوی بارون....خنکی هوا وای عاشق این هوام...باشوشو که تو خیابونا راه میرفتیم این هوا هم که بود واقعا هوای دونفره که میگن همینهرفتیم خونه ی بابا شیرینی نون خامه ای داداش سجاد هم خوردیم به مبارکی ماشینش رو تحویل گرفته بود....خوشکل و مامانی بود ماشینش من عاشق ماشین سفید رنگم....برای ماهم بابایی گفته همه سعیشو میکنه که برامون ماشینو  بخره اما اگرم نشد و موند برای بعد عید بی چون وچرا ماشین مارو هم عوض میکنه...هرچند ماراضی نیستیم میگیم حالا دم عیدی واجب نیستامروزم سحرخیز شدم ساعت9 بیدارشدم...شیری که آشنای بابا برامون میاره رو شیر گاومیش رو جوشوندم و الانم منتظرم یکم خنک شه باهاش ماست درست کنم و اب هویجم کشیدم و گذاشتم یخچال...عصرم با مامانم میریم خریداشو بکنه و بعدش ببینیم چی میشه...

خیلی دوستون دارم دوستای نازم....بارم دعاکنید شاید نی نیم اومده و زود بوده برای جواب بی بی چک.....خدا قسمت همه خانمهای منتظربکنه و تو این اخر سالی دل همه شاد بشه انشالله

دوستون دارم من پاشم برم ماست بگیرم بعد برم خونه ی بابا...مواظب خودتون باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

باران
20 اسفند 92 12:23
انشااله که زود بوده پناه به خدا
الــنـــازجوون
پاسخ
انشالله
زهراخ
20 اسفند 92 13:43
سلام ابجی جونم عاشقتم من همیشه واست دعامیکنم که انشاا...هرچه زودتربیادتودلت وابجی جونم روشادکنه عاشقتم عزیزم خیلی گلی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ابجی جونم مرسی عزیز دلم خیلی گلی فداتشم انشالله خدا حاجت دل شماروهم بده
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:36
ان شالله موفق باشی .خیلی کدبانو تشریف داریا.
الــنـــازجوون
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ ا ره بابا حالا کجاشو دیدی این مال یه انگشتمه از هر انگشتم 1000 تا هنر میریزه خخخخخخ
فریبا
20 اسفند 92 15:47
عزیز دلم الناززززززززززززززز جونم الهییییییییییییییییییییییییییییی که این ماه مامن شده باشیییییییییی و چه قدر ذوق میکنم من قربونت برم خوشحالمممممممممممممممممممممم از اینکه شادی انشالاه که شما هم ی ماشین توپ میخرین عزیزمی آبجییییییییییییییییی کدبانو
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ابجی جوووووووووووونمالهی امین ابجی گلم فداتشم انشالله واز خدا میخوام که هرچه زودتر سهم همه مون رو بده...انشالله خدا دل همه مون رو شادکنه عزیزمخداقسمت کنه بخریم نخریدیدمم نخریدیدم خخخخخخخفداتشم بوسسسسسسسسسسس
نیلوفر جون
20 اسفند 92 23:21
عزیز م ایشا.. که این ماه مامن شده باشی
الــنـــازجوون
پاسخ
انشالله عزیزم...یه سوال؟همون اوایل وقتی که از وقت پیرودت گذشته بود ترشح سفید رنگ داشتی؟
زهراخ
21 اسفند 92 15:30
سلام ابجی جونم خوبی چرابه وبم سرنمیزنی عزیزم
مامان سویل
21 اسفند 92 15:41
سلام الناز جون ایشالله که زود بوده
الــنـــازجوون
پاسخ
انشالله
مامانی تنها
21 اسفند 92 21:24
انشالله عزیزممممممممممممممممم زود بوده و نی نی گلت اومده باشه تویه دل مهربونت راستی سال جدید رو بهت تبریک می گم امیدوارم که سال خوبی داشته باشی
الــنـــازجوون
پاسخ
خداکنه عزیزدلم خداسهم همه روبده
نیلوفر جون
22 اسفند 92 0:07
یادم نمیاد دقیق ولی فکر کنم اره
باران
22 اسفند 92 9:18
ترشح سفیدو النازی همه خانمها بعد پری دارند بازم بی بی بزار
الــنـــازجوون
پاسخ
اره این بارکه پری نیومده فعلابلاتکلیفم
مامان هانا
23 اسفند 92 1:04