دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بـــــــــــــــــله

1392/12/23 17:50
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه ی مامان

سلام دوستای گلممن اومدم ولی نمیدونم چرا انقد شنگولم؟البته خدا آخروعاقبت همه رو بخیر کنه انشالله

مامانی جونم من 14 هم منتظر بودم اما تا الان هیچ خبری نیست و بازم منتظرمامروز بدک نبود و خیلی معمولی گذشت...صبح بعد بیدارشدن 40دقیقه ورزش و نرمش بعدشم جم و جور کردن و اخرسرم پخت و پز...وای خیلی گرسنم بود...هیچی نخورده بودم جز یه لیوان آب هویجساعت2:30------3 یکم سالاد خوردم و یه کوچولو گرسنگیم برطرف شد ...الانم منتظر همسری هستم که تا چن دقیقه دیگه تشریف فرما میشنبگم از دیروز.....البته پنج شنبه شب همسری عروسی بودن ساعت1:30 رسید و چن دقه منتظرشد و من اماده شدم و اومدیم خونمون...شب خوبی بود واینکه دو روز بود شوشومو ندیده بودم دلم براش یه دنیا تنگ شده بودشب بهم گفت که جمعه رو نمیرن سر کار و یه دنیا خوشحال شدم بیشتر بخاطرخودش که صبح باید زود بیدارمیشد خوشحال خوابیدم...صبح بیدارشدیم و روز خوبی رو کنار هم شروع کردیم اما بعدشخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اخرسر بعد بحث و جدل روزانه به خودمون اومدیم....شوشو پیشنهاد داد بریم نهار بیرون بخوریم اما من موافقت نکردم و مرغ  اماده کردم و نهار خوردیم البته من رژیمیبعدش همسری نمیخواست تنهام بذاره و بره باشگاه اما این بار برخلاف همیشه خودم ازش خواستم بره اونم با زور خخخخخخخخخرفت و تا برگرده من مرتب کردم خونه  رو دوش گرفتم و بعدش رفتیم بیرون....ارومیه گردی کردیم...

ساعت17:45

شوشو ساعت 4:40 اومد  غذا خوردیم الان میرم حاضرشم بریم بیرون

دوستون دالم بوووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهراخ
17 اسفند 92 18:02
سلام عشقم خوبی خداروشکرکه دیگه ناراحت نیستی انشا...همیشه لبت خندون باشه وهمیشه شادباشی راستی امشب بهتون خوش بگذره دوست دارم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبم شماخوبی؟مرسی خانمی دوست و خواهر عزیزممرسی انشالله شماهم همیشه خوش و خرم باشید
مامان سویل و اراز
17 اسفند 92 18:11
سلام عزیزم تو با اینهمه تلاش چند بودی چقدر کم کردی؟ ضمنا افرین به همتت بیا خصوصی
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی خوبین؟والا 3کیلو کم کردم تاحالاچشم اومدم
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
17 اسفند 92 20:32
سلام الناز جون وب قشنگی ساختی ..منم برا وروجک آیندم یه وب ساختم ..ایشالا که زودی فرشته کوچولوتو بغل بگیری پیش منم بیا
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام دوست عزیز.... خوبین؟مرسی عزیزم وب شما خوشکلتره خانمیمن لینکتون کردم مایل بودید خبر بدید
نیلوفر جون
18 اسفند 92 1:24
امیدوارم همیشه شاد باشید
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی نیلوفرجوووووووووووووووووووووووون همینطورشما خانمی
فریبا
18 اسفند 92 13:39
الناز جونم انشالاه که همیشه شاد باشی و لبات خندون گلم...و هیچ کس ناراحتت نکنه قربونت برم.............دوست دارم انشالاه که پری نیاد و نی نی اومده
الــنـــازجوون
پاسخ
فداتشم فریبا جونم مرسی انشالله شماهم همینطور...اونی که باید ناراحت کنه میکنه و میره و این منم که این وسط پیرمیشم بخدامرسی انشالله.....خداکنه....انشالله نی نی شماهم خیلیییییییییییییییییییی زود بیاد عزیزم
باران
18 اسفند 92 14:37
گپم
مامان ستاره
19 اسفند 92 0:02
انشاالله که همیشه شاد باشید و سلامت عزیزم . و این ماه با خبرهای خوب خوب بیای البته اون طور که خدا صلاح میدونه گلم و من همیشه از خدا بهترین ها رو برات آرزومندم و میخوام ازش که بهترین چیزها همیشه برات صلاح دیده بشه گلم ... آمین .... دوستت دارم گلم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانممممممممممممممممممممممممی انشالله به زودی نی نی شما خواهر گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 12:56
عزیز دلم خیلی خوشحالم که شاد و خوشحالی ایشالاه همیشه شاد باشی و نی نی جونم اومده باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی گلم...شماهم شادباشین دوستم...انشالله
فرشته مامان محمدرضا
23 اسفند 92 21:10
وای الناز جون خیلی باحالی. نمیدونم چرا ولی کلا ازتون انرژی مثبت میگیرم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام...خوبین؟جدا؟خداروشکر واقعا خوشحالم کردین