دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

ولنتاین سال92

1392/11/28 16:21
340 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه 25-11-1392

صبح روز پنجشنبه همسری مهربونم ارومیه بود...دوتاپست قبلی گفته بودم که با همسری درگیر بودیم صبح با هم صبحونه خوردیم و اون رفت سرکار و منم به خودم و خونه رسیدم...

همسری قرار بود 4تانهایتا 5بیاداما شرکت باز معطلش کرده بودن و 6 بود که رسید خونه و من غــــــرزدمنه بخاطر اینکه قرار بود بریم خرید و نرفتیم نه بخاطر اینکه دلخوشیم همون روزیه که ارومیست که میدونم یکم زودترمیاد وقتی اون روزم دیر میاد سکته میزنم

خلاصه همسری مهربونم اومد و ولنتاین رو تبریک گفت و شکلاتی که برام خریده بود رو کادو داد

 

تبلیغات شرکت خخخخخخخخخخخنیشخند

و گفت زودی آماده شو بریم بیرون...من واقعا حوصله خرید هم نداشتم نمیدونم چرا دو روز از زندگی و حتی همسرم سردشده بود...اما خدار وشکر الان بهترم...

رفتیم و رفتیم و رفتیم...کلی مغازه گشتیم اما همه ی عروسکا و خرسا برام تکراری شده بودن...دوس نداشتم اونا رو ببینم...دلم یه چیز متفاوت میخواست....وای امان از قیمت ها افتضاح گرون شده بودن...اخر سر رفتیم همون مغازه ای که من ازا ولش اونجا مد نظرم بود شوشو گفت عجله نداریم چن جا سرمیزنیم اونی که میخوای رو پیدا نکردیم میریم اونجا که میخوای...

گشتیم و گشتیم اخر سررفتیم و من اونی که میخواستم رو پیدا کردمیه الاغ خخخخخخخخ

یه باغ وحش بزنم نظرشما چیه؟

بعدشم همسری یه گوی خوشکل ملوان زبل رو خرید که من نمیخواستم و خودش خواست که بخره

من نمیخواستم زیاد خرج بذارم رو دستش اما خب...

و درنتیجه اینم شد ولنتاین ما هرچند دقیقا اونی نشد که میخواستم...روحیم مناسب این روز قشنگ نبود...ولی خب شکر خدا عشقمون مستدام انشالله خخخخخخخنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 بهمن 92 7:57
چه خرید با حالی به هر حال مبارک باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزم
باران
28 بهمن 92 9:35
الناز جونم رمزدارکردی ذوق مرگ شدم فک کردم از خودتم عکس انداختی/این عروسکت خیلللللللللللللللللللللی خشمله مبارکت باشه/زندگی رو هم سخت نگیرهرچند خودمم گاهی بی دلیل دپرس میشم/الهی زودی بهونه ی خوشبختیتون پابزاره تو زندگیتون واین همه کسالت رو ازتو گلم بگیره/بازم ولنت مبارک خواهری
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خخخخخخخخخخ من اینطوری همه رو جو میدم خخخخخخخعکسم بعدا میذارم...مرسی عزیزم اره خیلی دوسش دارم الاغ نداشتم خخخخخخخ...مرسی عزیزم خدا انشالله سهم شمارو هم از زندگی بده و دلتون شادبشه ابجی جون
مامان سویل و اراز
28 بهمن 92 12:14
سلام گلم ولنتاین مبارک خب اینم یه مدلشه دیگه همه خرس میگیرن شما الاغ چه ایرادی داره ولی شکلات خوشگل بود باریکلا ایدین افرین شوشو ایشالا عشقتون با یه نینی خوشگل بیشتر بشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم اره دیگه همیشه که خرس نمیشه تنوع هم لازمه.....مرسی عزیزم پایدارباشید
فریبا
28 بهمن 92 16:01
الناز جونم رمز و یادم رفته
الــنـــازجوون
پاسخ
مزو حذفیدم جیگر
باران
28 بهمن 92 16:28
ولی شایدم اسبه ها آخه امسال سال اسبه همه عروسکا اسب بود حالا برو بیشتر دقت کن شاید اسبه خخخخخخخخخخ
الــنـــازجوون
پاسخ
نه جان خودم این دقیقا الاغه خوب نگاه کردم حالا توام یه تحقیق کن
زهراخ
28 بهمن 92 16:48
سلام عسلم اولاولنتاینت مبارک دوماکادوهات مبارکت باشه گلم دوست دارم اگه میشه نوروبه شهرماهم سربزنین
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزممممم...ولنتاین شما هم مبارک ابجی.....مرسی عزیزم مرسییییقسمت باشه عزیزم چشم
فریبا
28 بهمن 92 18:05
خوشحالم از خوشحالیت آبجی الهیییییییییییییییییی همیشه دلت خوش باشه عروسکت خیلییییییییییییی قشنگه
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی ابجی نازمانشالله حاجت روا شب عزیزدلم
مامان ستاره
29 بهمن 92 1:12
سلام الناز معلومه کجایی امروز اصلا تو یاهو نبودیا .... من که کلا همه اون نرمم افزارا رو پاک کردم فقط یاهو مسنجرو دارم تو هم که غیبت زده بود خیلی دلم برات تنگ شده .... مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشگلن ... عشقتون تا ابد مستدام آبجی جون ... [
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام جیگرم.... اره یکم درگیر بودم عزیزم....مرسی عزیزم منم خیلی دلم برات تنگ شده بود ابجی....مرسی همچنین
مامانه کیاناوهانا
29 بهمن 92 17:03
الناز جون ولنتاینتون مبارک البته با کمی تاخیر... چقدر عروسکت با مزست ...خیلی با نمکه... امیدوارم همیشه شادو خوشبخت باشین دوست گلم...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلم....مرسی خانمی با تاخیر ولنتاین شماهم مبارک...انشالله عشقتون مستدام باشه دوست خوبم...مرسی خانمی قابل شمارو ندارهمرسی وهمچنین....صورت ماه فرشته های نازتون رو مچ کنید
نیلوفر جون
29 بهمن 92 23:51
مامان الناز
30 بهمن 92 1:09
مباركه خانم عشقتون هم پايدار
مامان آینده
30 بهمن 92 23:31
زیبا عالی خوب خوشبخت باشید و لحظه لحظه اتون پر از عشق