دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تعویض آهنگ

1392/11/24 16:33
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستای گلم

پیشاپیش روز عشق خارجی(والنتاین)و روز عشق ایرانی(سپندارمذگان) رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم روزهای عشقولانه ای تاباه حال داشته باشین و بعد ازاین هم خیلی گرم تر از قبل و عاشقانه تر زاز قبل زندگی کنید

 

با اجازه من آهنگ وبلاگم رو عوض کردم  و  یکی دیگه از ترانه هایی رو که افتضاح علاقه ی شدیدی بهش دارم رو از شهرام شکوهی عزیز میذارم و امیدوارم که لذت ببرید...

شوشوی بنده هم امروز ارومیه هستن و قرار بد 4 برسن خونه  هنوز که 4:29هست نرسیدن و تو شرکت معطل شدن....مثلا قراره بریم خریدا

دیشب پریدیم سروکله ی هم...صبح وقتی از شرکت برگشت برای صبحانه برخلاف همیشه زنگ نزد متنم گفتم دیگه نیومد یهو دیدم یکی در ورودی رو میخواد بازکنه اما بازنمیشه چون بنده همیشه در رو از پشت قفل میکنم.....پاشدم رفتم در رو باز کردم اومدم باز نشستم رو تخت...شوشوجونم یه نون سنگک خاش خاشی دستش بود...بعد اومد اتاق و نازکشید و منم بغلش کردم اومدیم صبحونه خوردیم....خداروشکر برای داشتن همچین عشقیمنم حموم کردم لاک قرمز زدم و منتظرم شوشوبیاد بعدش ببینیم کی میریم دیگه....

دوستان دوستون دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهراخ
24 بهمن 92 18:41
سلام عسلم خوشحالم که همیشه باهم مهربونین هردفعه که پستاتون رومیخونم میگم ماشاا...به این زن وشوهرخوشبخت انشاا...همیشه زنده باشین الههههههههههههههههههههی امییییییییییییییییییییییییییین
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام خانمی............... مرسی گلم انشالله شماهم کنارهم شاد و خوشبخت باشین بووووووووووووووس
مامان الناز
25 بهمن 92 2:49
روز عشق برشما هم مبارک
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم شادباشین ....جدا؟دوس دارین اهنگمو
نیلوفر جون
25 بهمن 92 23:53
باران
26 بهمن 92 10:53
آهنگ قبلیت خیلی بهتربودبرو خصوصی /روز عشقت مبارک/ اینقدر پسرمردمو اذیت نکن دختر
الــنـــازجوون
پاسخ
باشه عوضش میکنم همون قبلی رو میذارم عزیزم....چشم خصوصی هم میرم خخخخخخخخخخخخخخخمرسی براشماهم مبارک خانم خانما.....خخخخخخخخخخ حقشونه مادراشون مارو اذیت کردن
باران
26 بهمن 92 12:18
آلهههههههههههههههههه راست میگی به نازکردنات ادامه بده انشاالله نازکشت نمیره
الــنـــازجوون
پاسخ
پس چی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .انشالله
مامان الناز
26 بهمن 92 16:29
من عاشق اين اهنگم كلي هم باهاش حال ميكنم ميرم يه دنياي ديگه
الــنـــازجوون
پاسخ
اره والا منم دیوونشم......تنها اهنگی که تو مسیر هندزفری میذارم گوش میدم فقط اینه ......مرسی تفاهم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 17:04
همیشه خوش و خرم باشید در کنار هم عزیزممرسی عزیزمممممممممم همچنین
باران
27 بهمن 92 13:50
پس چرا الناز نمیای آپ کنیییییییییییییییی؟نکنه باز پسرمردمو اذیت مذیت کردی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الــنـــازجوون
پاسخ
نه جانم پسر مردم رفته ماموریت تنهام گذاشته
باران
27 بهمن 92 15:37
الناز تو چت سلام دادی ورفتی هرچی نوشتم جواب ندادی؟