دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خوشحالی یهویی

1392/11/17 22:35
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم الهی من فدات بشم که انقد ناز داری....

عزیزدلم یه دنیا منتظرتم ازفردا باز برای اومدنت تلاش میکنیم این بار خیلی جدی تا خدا سهم مارو هم از زندگی مشترک بده و کلی خوش به حالمون بشه

عزیزم بعد ظهر بعد نهار مامان و بابایی یه نیم چرتکی زدن و من همچنان پشت لپ تاب موندمبعدش کم کم هوا تاریک شد یهو با بابایی جونتsmsبازیم گل کرد...اس ام اس ها و سوالات عاشقانه که اگه به عقب برگردیم باز با من ازدواج میکنی؟1بله....2.نخیر....3.باید فکرکنم خخخخخخخ و همسری جواب داد 4.نمیشه به گذشته برگشت و من عشق خودم الناز جوون رو انتخاب میکنم باز ...مث بچه کوچولو ها انگار اولین بارم بود شوشو بهم ابراز علاقه میکرد یهو اینطوری شدمبعدش گفتم ساعت 7:30میرسی دیگه...گفت اره چطور مگه میخوای بیای دنبالم؟گفتم اگه میتونستم از خدام بودچون فعلا میترسم ماشین رو تنها ببرم بیرون...واینکه اصلا خونه نبودم و ماشین تو پارکینگ خونه بود.....یهو دیدم اس اومد از همسری که اگه خیلی ادعات میشه پاشو بیا دنبالم...گفتم چی؟باتاکسی بیام دیگه؟گفت اره؟یه چن دقیقه منتظرشدم ببینم شاید الکی میگه اخه هوا کاملا تاریک شده بود و  خودم حسم نبود...خلاصه گفت اره من تا 5دقیقه دیگه میرسم ترمینال....مامانم راضی نبود برم...میگفت هوا تاریکه..گفتم بابا شوهرم خودش خواسته بحث نکردم و زودی به آژانس نزدیک خونه ی بابایی زنگ زدم و شال و کلاه کردم و رفتم اخر کوچه و تاکسی زود رسید...اقای راننده هم  از انس من یه اقای وراجی بودن...گفت خیلی خوشتیپی و این حرفابه روی خودم نیاوردم..رسیدم دم ترمینال و یه دودقیقه وایسادم...ماشالله اقایون هم که تا یه خانم رو تنها میبینن مخصوصا تو هوای تاریک چشم ازش برنمیدارن.....اهههههههههه بعد دیدم از دور حامی زندگیم...سایه سرم...همه دلخوشیم از دور داره میاد و همکاراش هم پشت سرش هستن....دست دادیم و احوالپرسی و بعد یه تاکسی دربست گرفتیم رفتیم خونه....بعد همسری لباس عوض کردو منم تا شوشو بیاد ماشین روشن کردم و توراه یکم خرید برای خونه خودمون و خونه ی بابااینا کردیم...بعد همسری پاداش این ماهشم گرفت و اومدیم خونه ی بابایی...مامان جونم یه شام خوشمزه  درست کرده بود خیلی چسبید

نمیدونم یه همچین کارایی منو کلا شارزم میکنه...اگه برم زیر بار مسئولیت  و ازم کسی انتظاری داشته باشه و بتونم کار رو براش انجام بدم کلی روحیه میگیرم و شادم...

ردا همسری سرکار هم نمیره...قرار شده تا عید یه جمعه کار کنن یه جمعه نه ...اما باشگاهشون سرجاشه...گفته قراره فردا قبل ظهر بریم برای من خرید  و بعدظهر همسری بره باشگاه....

ضمنا یه میلیون از قرض بابایی رو این ماه هم دادیم خداروشکر خداجونم

خدای مهربونم این ماه نی نی مارو هم بهمون بده و همه مامانارو از چشم انتظاری دربیار...خداجونم تنهاییم....به همسرامون سلامتی و تندرستی عطاکن...برکت بده به پولاشون و خوشی بده به زندگیامون

الهـــــــــــــــــــــــی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پرتو
17 بهمن 92 22:45
الهی آمین عزیزم دعاهای قشنگی کردی دوستم انشاالله به زودی فرشته نازت بیاد و کلی خوشحالتون کنه آمین متاسفانه جامعه همینه تا یه خانوم تنها باشه با چشاشون میخوان بخورنش خوبه که از تنهایی در اومدی همسرت اومد انشاالله همیشه کنار هم خوش و سالم باشین
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمی انشالله به حق پنج تن گره از کار همه باز بشه و دل همه شادبشه.... الهی امین نی نی شماهم همینطور ابجی جون....بله متاسفانه هیمنطوره بعضی اقایون شورشو درا وردن...مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی شادباش گلم
فریبا
18 بهمن 92 17:46
سلاااااااااااااااااااااکم الناز جونم خوبی؟؟؟خوش حالم گلم خیلییییییی خوب کردی که رفتی دنبال همسری تو با معرفتی جیگر انشالاهههههههههههههههههه همیشه لبخند روی لبات باشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزدلمممممم مرسی خانمی فداتشم ابجی جووووون...فقط تو قدرمنو میدونی خخخخخخخخخخ بووووووووووووووس مرسی انشالله برای شما هم همینطوره فداتشم
زهراخ
18 بهمن 92 19:58
سلام عسلم اره تازگیااقایون بی تربیت شدن الهی قربونت برم عزیزم که اینقدرمهربونی انشاا...به زودی زودخدایه نی نی خوشکلو مامانی بهت بده عزیزم خیلی گلی فدات شم اگه دوست داشتی به وب من هم سر بزنhttp://kolbehmohabbat.parsiblog.com/
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام گلم...بله متاسفانه همینطوره....فداتشم خانمییییییییییییییییی....مرسیییییییییییی
مامان ستاره
18 بهمن 92 22:45
سلام عزیزم .... بابا با معرفت خیلی با حالی ... خوشم اومد که رفتی دنبال شوشوت ... آفرین .... و خوشحالم که اینقدر خوشحالی عزیزم ... انشاالله که به زودی زود نی نیتم میاد تو بغلت عزیزم .... خدا رو شکر از این همه خوشحالیت ..... آهنگت هم توپه گلم خوشم اومد ...
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ستاله جوووووووووووونم خوفیی؟مرسی گلم مرسیییییییییییییییییی..... انشالله دل شماهم همیشه شاد و لبتون خندون باشه ابجی خانم....فداتشم
مامان آینده
19 بهمن 92 19:04
سلام الناز جون خوشحالم که خوشبختی رو با تموم وجودت حس می کنی انشاالله زیر سایه الطاف الهی همیشه زندگی شادی داشته باشی و با اومدن نی نی خوشی هات ضربدر هزارتا بشه
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام عزیزم.. خوبین؟مرسی خانمی.....الهی امین....و همچنین برای شما خانمی امیدوارم نی نی زودی درست بعد اقدام شما بیاد و دل مامانی و بابایی رو شاد کنه...الهی امین
مامان الناز
20 بهمن 92 0:55
ايشالاه به اميد خدا اين ماه يه ني ني خشكل مياد تو دلت
الــنـــازجوون
پاسخ
الهی امین
باران
20 بهمن 92 10:15
سلام الناز جون آهنگت خیلی فاز مثبت میده/خوشحالم که خوشحالی گلم/تمام این عاشقی ها تو دوام زندگیت مثل شیرینی عسل تو صبحونست الهی همیشه خوش وخرم باشی منم اگر جای تو بودم میرفتمالناز جون اسم آهنگتم بگو دانلود کنم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ابجی باران جون خوبیی گلم......وای دلم برات تنگ شده بودعههه جدا توهم دوست داری اهنگو.....من که معتادشم....مرسی عزیزدلم انشالله خدا دل هممون رو شاد کنه به حق پنج تن.... اسم اهنگ.....میگن دلت گرفته از امیر علی هستش
نغمه
20 بهمن 92 13:07
سلام برات ی عالمه ارزوهای قشنگ دارم الهی هرچه زودتر نی نی ات و ببینی چه دنیاییه والا یکی اینقده بچه می خواد یکی سر راه میزاره..... تووبلاگم (یکی بهم بگه چرا)روبخون نوزاد سراهی توحرم امام رضاع
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مرسی عزیزدلم ممنونم اره بخدا ولی خب خواست خدا اینه و ما همچنان منتظر و بیقرار معجزه ی خداییموبلاگتون و دقیقا همین پست رو خنده بودم ولی باز دوباره خوندم و لذت بردم از نوشته هاتون...یاعلی
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 0:42
همیشه خوش باشید در کنار هم عزیزم ایشالاه نی نی جونم به زودی میاد پیشتون
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززززززززززززم انشالله...شادباشید
باران
21 بهمن 92 13:38
میگن دلت گرفته بیا و یه بار دیگه همه دنیامو بسوزون میگن دلت گرفته بیا غمات و با گرمی خنده هام بپوشون میگن جونم و میخوای تو که دارو ندارم و گرفتی خب اینم روش میگن شدم اسیرت تو رو خدا اسیرت و یه وقت نکن فراموش
الــنـــازجوون
پاسخ
عجیب تاثیر گذاره این اهنگ