دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

وای من عاشقشم

1392/11/17 13:19
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

روز پنجشنبه ی همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ی دوست جونیام بخیر...امیدوارم بهترین خبرها و بهترین اتفاقات رو تا به الان شنیده باشین و تجربه کرده باشید.....الهـــــــــــــــــــــــــــی امین

اول از همه راجع به  اهنگم بگم.....من عاشق این آهنگم....یعنی یه جورایی معتادشم...همنیکه لپ تاب که بازمیکنم زودی این اهنگو میزنم پخش بشه...همین الان یهو به ذهنم رسید که این اهنگ رو برای وبلاگمم انتخاب کنم تا شاید دوستای عزیزمم خوششون بیاد.....میدونم که فریبا خیلی دوس داله

اخ جوووووون غروب همسری میاد پیشم

فرداهم که جمعست نمیدونم باز باشگاه میره یا دلش برام میسوزه و میمونه خونه یا میریم بیرون...خلاصه من امروز حالم خوبه خداروشکر.....شبم بدون استرس خوابیدم و مث همیشه دلم شور نمیزد که شوشوم ازم دوره و نگرانش نبودم....خدایا همه ی شوشوها رو برای ما همسری ها نگه دار و سایه شون همیشه بالا سرمون...الهی امین

قضیه ی دانشگاه هم تا26 وقت دارم.....26 حذف اضافه شروع میشه میتونم برم و اقدام کنم اگه تصمیمم جدی باشه....اگرم دانشگاه نرم خودمو کلا یه جور دیگه نشون میدم دوس دارم دیگه بعد ازاین فعال باشم تا خدا خودش یه راهی جلو پام بذاره...

دوستون دارم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 بهمن 92 13:43
عزیز دلم ایشالاه که در کنار هم سلامت و خوشبخت باشید
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی خانمیییییییییییییییییییی
فریبا
17 بهمن 92 20:12
قربونت که آهنگی که منم دوست دالمو گذاشتی اما من که نمیتونم گوش بدم الناز جونم ملسیییییییی بازم انشالاه که روز به روز عاشق تر بشین گلم و هیچ چیزو هیچ کس باعث جداییتون نشه
الــنـــازجوون
پاسخ
[عزیزدلممممممممممممم بوس مرسی خانمم الهی برای شماهم همینطور باشه عشقتون روز به روز محکم تر و شیرین تر بشه بووووووووس