دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

خبر خوش

1392/11/15 16:36
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

امروز یه خبر خوش شنیدم....

خداروصد هزار مرتبه شکر

صبح بیدارشدم و اول از همه داداش شوشو بهم تو لاین پیام داده بود که چرا نیستی و قهری و از این حرفا؟جوابشو دادم و رفتم تو اتاق که با مامانم صحبت کنمیکم حرف زدیم پشت خطی داشتم....گاهی بس که  مخاطب دارم و میخوان که باهام تلفنی حرف بزنن اصلا وقت سرخاروندن هم ندارم خخخخخجواب دادم دختر خالم سمیه جواب داد...سلام  احوالپرسی و بعدشم پرسیدم چه خبرا چیکارامیکنی؟دیدم یکم مشکوک جواب داد...گفتم چه خبره؟گفتم نکنه ......گفت اره نی نی دارمخداروشکر....هرچند سمیه سال 89 ازدواج کرده بود اما 4-5ماه بود که برای نی نی اقدام کرده بود.....خداروشکر مه طول نکشید و الان حاملست...خدا قسمت همه دوستای منتظرم بکنه...

عزیزم امروز روز دومم هستش....دیروز افتضاح درد داشتم...شبم که داداش و الناز و امیر اومدن شام خونه بابا اینا...مشهد رفتنمون قطعی شد انشالله اگه خداهم بخواد عید رو مشهدهستیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
15 بهمن 92 16:52
ایشالااااااااااااااااه نی نی خودت بیاددددددددددددددددددددددددددددددالهی امام رضا نرفته حاجتتو بده خواهر جون
الــنـــازجوون
پاسخ
انشالله عزیزم همچنین نی نی شما عزیزدلم
مامان الناز
15 بهمن 92 21:21
خوشحالم براي دختر خالت عزيزم ايشالاه قسمت خودت بشه ايشالاه اميال عيد بري امام رضا عيديتو ميده
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 22:57
عزیزم خیلی خوشحال شدم برا دختر خاله عزیزت ایشالاه خبر خوشحالی بارداری خودت عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم....قربونت خانمی....انشالله...دلتون شاد و لبتون خندون
باران
16 بهمن 92 12:44
هوررررراااااااااا انشاالله که زودی خبر بارداری خودت واینم بشه پری آخر انشاالله امام رضا بطلبه و زودتر از رفتنتون حاجت بده الهی آمییییییییییییییین
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم.................. این ماه میخوام همه تلاشمو بکنم خخخخخخخخخخخ الهی به حق پنج تن خدا عیدی همه مون رو بده و دیگه بسمون باشه اینهمه انتظار...یاعلی
باران
16 بهمن 92 13:51
انشااللههههههههههههههههههه
نیلوفر جون
16 بهمن 92 14:44