دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/23 20:11
358 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند تو را چند صباحی ست ندیدم

                                                        یک بار دگر خانه ات آباد بگو سیب

مامان جان کجایی که ببینی این بابایی چه بلاهایی که سرم نمیاره

توپست قبلی گفتم که حالم خوب نبود و از این حرفابیچاره بابایی بخاطرمن قراره استخرشو کنسل کرد و خونه موند

چه فایده یکم بیکار نشست بعد پاشد و دس به کارشد و خواست که یکم به آکواریومش برسه و ماهیاشو شنگول کنه همینکه داشت اب و باشیلنگ خالی میکرد یهو شیلنگ از لوله فاضلاب پریدبیرون و کل اشپزخونه رو آب برداشتآخ ازدست این ماهیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سویل و اراز
24 فروردین 92 20:49
واااااااااااااااااااای نگو منم تازگیا به این دردسر دچار شدم شوهر من هم تازه افتاده تو خط امواریوم داری همه جای خونمون پر لوازم اکواریومه همیشه هم وسط خونمون یه شیلنگهالبته من اکواریوم خیلی دوست دارم ها ولی دردسرش زیاده


وای اره بخدا
من خودمم علاقه دارم ولی نه تا اون حد قشنگ میشه توخونه ولی خیلی میترسم چن روز پیش یکی از ماهی هاش از اکواریوم پریدبیرون داشتم سکته میکردم عمرا نمیتونستم دس به ماهی بزن رفتم خانم همسایه رو صدا کردم اومد والا یکی دو دیقه دیرمیرسید ماهی بیچاره مرده بود من بیشتر ماهی گوشتخوار که خوشکلتن دوس دارم
شوهرمن خیلی وقت پیش اکواریوم داشته ولی اینوبعدعروسی پارسال درست کرد بقران خیلی عاصیم کرده اما چیکارمیشه کرد
پويا كوچولو
25 فروردین 92 1:01
mobinaei
25 فروردین 92 12:24
Salam azizam..ishalaaa be haghe ali asghare 6 mahe damanet sabz mishe golam.ammin...pishe manam bia


salam azizam merc khoda inshalah u ro ham be hameye arezuhaton beresune hatrman azizam
نرگس مامان باران
31 فروردین 92 15:23
سلام عزیزم
دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر




سلام خانمی
خوشبختم منم النازم و یه مامانی بی نی نی
عزیز مامتیاز5رو وارد کردم و براتون ارزوی موفقیت دارم دوست من
ارلا
10 آبان 92 23:00
الههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااابهت یه نی نی خوشمل بده منتظرحضورت تو وبم هستم میتونیم از طریق چت تو وبم باهم دوست شیم من الان منتظرم هاااااااااااااااااااااااااااااااااا


سلام خانمی...........مرسی عزیز دلم.....حاجت روشی الهی...اگه میشه بیشترمعرفی کن گلم...