دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/23 17:32
346 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــلام جیگر مامان     جـــــــــــــوجــــــــــوی مامان

خوشکل مامان عزیزم امروز بعد مدتهابغضم ترکیدنمیدونم منه دیوونه چم شد یهو زدم زیرگریه بیچاره بابایی که الهـــــــــی قربونش بشمداشت باهام شوخی میکرد حرف میزدیمدقیقااین شکلی بودیم انقدنازموکشید که یهوزدم زیرگریه البته قبلش دلم پرشده بود به بابایی جون گفتم بابایی بریم برادلخوشی منم که شده یه دست لباس خوشکل برا نی نی ایندمون بخریم یهویی بابااین شکلی شدمنم این شکلیخوب چکارکنم منم نی نی میخوام خداااااا بعدش بابایی لوسم کرد و بغلم کرد گفت خوب اگه از حالا همچین کاری کنیم تو بیشتر فکروخیالات میکنی و خودتوبیشترمیبازی قربونش برم حقم داره ولی خوب منم دل دارم 26فروردین سالگردعقدمونه برم مجبورش کنم بازدوباره که لباس نی نی بخریم خخخخ عجب شیطونی هستم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پويا كوچولو
23 فروردین 92 19:09
سلام خاله جونم
دلمون گرفت وقتي متن اين پست و خونديم ، تو رو خدا بي تابي نكنين .
چقدر كم حوصله اين ، عجله نكنين و به حكمت و خواست خدا هم شك نكنين ، به اميد خدا درست ميشه
دوستت داريم خاله جونم


سْلام خاله قربونت بشه
خوب چیکارکنم کار دله دیگه
بیچاره شوهرم امروز قرار داشت با دوستش بره استخر وقتی حالمو دید زنگیدو کنسل کرد
مامان سویل و اراز
24 فروردین 92 2:51
عزیزم ناراحت نشو به وقتش انقدر لباس میگیری که دیگه خسته میشی چه شوهر مهربونی قدرشو بدون به نظر من هم حق با اونه سالگردتون هم مبارک خانمی


عـــــــــــــــِزیزم
اره ولی خوب ادم وقتی تا چیزی رو نداره همش حسرتشو میخوره وقتی هم که داره قدرشو نمیدونه
مرسی خانمی اره خیلی دوسش دارم و همیشه به بودنش افتخارمیکنم
مرسی عزیزم ناز نازی هاتم ببوس شادباش
هدیه
24 فروردین 92 16:05
سلام
غصه نخور عزیزم بسپارش به دست خدا
خدا خودش بهت می ده پس امیدتو ازدست نده قدر همسری محترم رو بدون و یه جورایی بهش ثابت کن که چقدر دوسش داری و طوری رفتار نکن که احساس کنه تو دل قشنگت هیچ جایگاهی نداره
راستی سالگرد عقدتون مبارک و انشالله به پای هم پیربشین و خوشبخت باشین


سلام عزیز دلم خوبی
امیدم به خداست
مرسی انشالله عاقبت بخیر بشی و زندگی شاد ی داشته باشی عزیزم
رها
25 فروردین 92 13:12
سلام خانمی
چقدر بی تابی میکنید!
ایشا.. خدا نی نی ناز بهتون میده...
براتون دعا میکنم


سلام خانمی
خوبین؟رها جونم ببوسینخوب بی تابی میکنم اره بخاطر دلم چون عاشق نی نی ام ولی اینم میدونم تاخدا نخواد نمیشه و نمیاد
مرس اگه بادل پاکتون برای منم دعا کنین
یاحق