دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

بدون عنوان

1392/1/22 18:30
347 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         

سلام مامانی توپولی خودم بااینکه نیستی ولی فکرمیکنم هستی و همش دلم برات تنگ میشه خدا میدونه چقدر حسرتت رو میکشم وهمش به یادتم،مامانی بعد یه مدت باز دوباره تصمیم گرفتم برم پیش یه دکتر خیلی خوب دکتر قبلیم خانم دکتراحمدی بودن ولی خوب دکتر شاهپورمنتظر رو خیلی تعریفشوشنیدم این بار بعد 3ماه میرم پیش دکترمنتظرببینم چی میشه بااینکه تصمیم گرفته بودم دیگه دکتر نرم واصلا کاری نکنم ولی خوب نمیشه که دس رودس بذارم و کاری نکنم منم احتیاج دارم بهت منم تنهام،روز دوم پ بادوستم(خاله مهناز)میریم دکتر مامانی اگه خداخواست و تو اومدی انقد نذر دارم انقد کار دارم که باید به همشون برسم الهی فداتشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یه نی نی توو خواب و رویا
22 فروردین 92 19:01
سلام انشالله که نینی شما زود بیاد و نیازی به دکتر هم نباشه، اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم، بهم خبر بدید منم یه مامان منتظر نینی ام


سلام دوست عزیزم
انشالله
و همینطور نی نی شماهم زود بیاد و خبرای خوب خوب بهم بدیم
حتماعزیزم منتظر تبادل لینکم و درخدمتـــــــــــــــم
پرپرواز
22 فروردین 92 19:35
سلام امیدوارم خیلی زود از چشم به راهی در بیای وب زیبایی دارید.وب من در مورد شیوه های درست تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بهم بزنی نظر بدی و اگه دوست داشتی لینگم کنی.
خواهر فرناز
23 فروردین 92 15:43
ایشالا به زودی میاد تو دلت




سلام عزیزم ممنونم خدا هرچی نیت و ارزو داری زودتر مستجاب کنه
مامان تسنيم سادات
23 فروردین 92 16:11



سلام
خوبین؟
دخمل نازی دارین خدانگهدارشون باشه و سایه تون رو از سر خانمی تون کم نکنه
مامان سویل و اراز
23 فروردین 92 17:39
سلام مامانی اینقدر غصه نخور به جاش دعا کن بگو اگه مصلحت میدونه بده از اسم سلناز خیلی خوشم اومد هم ترکی هم خوشگل ایدین هم قشنگه انشالله زود زود میاد


سلام قربونت بشم
دعاهم میکنم ولی خوب بیشترغصه میخورم
عزیزم نی نی هاتو مواظب باش و ببوسشون
اره اسمای قشنگی هستن خودمم دوسشون دارم بوس بوس