دوقلوهای ماماندوقلوهای مامان، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زندگی من و بابا.عقدزندگی من و بابا.عقد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابایی بابایی ، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خدارو باهمه وجودم حس کردم

تنهایی

1392/11/13 16:10
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز مامانی خیلی کلافست نی نی جون..ببین اصلا به فکر هستی؟نمیگی مامانی همین روزاست که از غصه ی تنهایی دق میکنه....!؟!گناه من چیه که نه خواهری دارم نه یه فامیل نزدیک درست حسابی که باهاش صمیمی باشم...همه دلخوشیم فقط به یه دونه بچه ست که اونم معلوم نیست خدا بهمون میده یانه ...نمیدونم دارم به روزای پ بودنم نزدیک میشم واسه همین انقد بی حوصلمامروزم بابایی سرش خیلی شلوغ بود نتونسته بود بهم زنگ بزنه اخر سر که زنگید توپ و تشر نثارش کردم

دیشب ساعت 10 اینا بود که عمونیما تماس گرفت با بابایی و گفت که میخوان بیان خونه ی ماچه عجب؟میذاشتن همون عید میومدن عید نیومده بودن نخواستن اومدنشون به عید بمونه....بابایی هم گفت تشریف بیارین خونه ایم....نیم ساعت طول نکشید اومدن رسیدم منم خونم ترو تمیز بود فقط پاشدم لباس عوض کردم و میوه و شیرینی رو اماده کردمرسیدن کنارهم چای و میوه و شیرینی خوردیم و ساعت 12 اینا بود تشریف بردن....من اصلا ادم کینه ای نیستم....اینجا هزارتا حرف بهم بزنن و دلمو بشکونن دودقه بعدش انگار نه انگار....اما اینا یه جورایی سوزوندنم که تااخر مر بدی هاشون یادم میمونه هرچند رفت امد دارمدل شکستهخلاصه بعدش رفع زحمت کردن و رفتن و شوشو خودش قبل من همه چی رو جمع و جور کرد و نشستیم یه چای زعفران دبش باهم خوردیم اما ته دلم یه جورایی دپرس بودم و هستم.....

خداجونم همه دوستای منتظرمو به ارزوشون برسون و یه نی نی ناز بهشون بده .....الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الناز
13 بهمن 92 16:41
الناز جون ما كه هر چي ميگيم غصه نخور همه چي درست ميشه گوش كه نميدي اما دعا ميكنم ايشالاه اين ماه پري نيادو جاش يه ني ني خوشگل بياد تو دلت اميييييين
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام مامی جووووووووووووون.........خوبی؟اصلا دست خودم نیست اصلااااااااااااااااااا......توکل به خدا مرسی عزیزدلم دخترماهتو ببوس عزیزم
پرتو
13 بهمن 92 18:58
الهی آمین دوستم . فرشتت تو راهه و میدونه مامانش دیگه کم طاقت شده انشاالله به زودی میاد و کلی از تنهایی درتون میاره عزیزم
الــنـــازجوون
پاسخ
مرسی عزیزدلم.....خدا ازدهنتون بشنوه و خدا هرچه زودتر نی نی ماه شماروهم بفرسته گلم
فریبا
13 بهمن 92 21:47
سلاااااااااااااااااااااااام خواهری خوبی؟؟بمیرم برات میفهمم تنهایی سخته و هممون ی جوری تنهاییم الهی به حق همین روزا نی نی ات صدای دلتو شنیده و خیلیییییییییییییییییییییییییییی زود میاد توی دلت گلم شاید علائم بارداری باشه الناز وقتی میری اقدام بعد چای زعفران نخور چون سقط میاره هااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوستت دالممممممممممممممممممممم
الــنـــازجوون
پاسخ
سلام ابجی جوووووووون دلم برات یه دنیا تنگ شده بود خانمی کجابودی پس.....مرسی گلم انشالله نی نی ها باهم میان عزیزدلم چشم نه دیگه اون موقع نمیخورم...
فریبا
13 بهمن 92 22:21
الناز گپی؟؟؟